Dorian Gray Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Chuck Norris,....,Dolph Lundgren Seriøst? Var det kun de to du reagerte på? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Legger merke til at ingen andre har noen kvinnelige skuespillere som sine favoritter, how come? Kvinnfolk har ikke sjangs mot gutta når det gjelder skuespill. Tror aldri jeg har møtt noen som har ei skuespillerinne som favoritt. Selv liker jeg: Kevin Spacey Lance Henriksen Michael Keaton Gary Busey Tom Berenger Brad Pitt Chow Yun Fat Jet Li Takeshi Kitano Samuel L. Jackson Ving Rhames Steve Buscemi Johnny Depp Robert DeNiro Wesley Snipes Jean-Claude Van Damme Joe Pesci Edit: 2 Samuel L. Jackson'er Endret 23. desember 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Reino Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Chuck Norris,....,Dolph Lundgren Seriøst? Var det kun de to du reagerte på? Tenkte jeg skulle være litt grei med gutten Men vi kan vel egentlig legge til Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone, Adam Sandler, Harrison Ford, Robert Englund og Angelina Jolie Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kvinner sa du ? Monica Bellucci Katrin Cartlidge Christina Ricci Kim Basinger (for Door in the floor og L.A. Confidential) Et par seriøst gode filmer til på disse så kan de også bli med: Halle Berry (hun må kutte ut actionkarrieren og ta bedre roller) Charlize Theron (må følge opp innsatsen i Monster) Glemte en mann: David Thewlis Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Craig T. Nelson. Gode gamle Coach Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jennifer Connelly folkens! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jodie Foster er kvinnen med talentet. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Per Christian Ellefsen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kom på et par til: Jean Reno Gary Oldman Rutger Hauer Klaus Kinski Så har vi en dame da, Franka Potente. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 åssen i helsikke kunne jeg glemme gary oldman?? *legge til listen* ang. kvinnelige skuespillere, så forstod iallefall jeg at denne tråden handlet om mannlige skuespillere...(ettersom rangering av kvinnelige ofte blir en opplisting av damer på film/TV du mest vil ha sex med (c'mon, you know I'm right )) Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jennifer Connelly er den absolutt beste kvinnelige skuespilleren som jobber i dag, også den peneste (selv om det ikke har noe å si). For en utrolig forvandling hun har hatt fra og med "Waking the Dead". Har ikke vært i nærheten av middelmådig en gang. Best til nå er "House of Sand and Fog" Halle Barry er vel toppen en middelmådig skuespiller. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Kevin Spacey (se7en, american beauty, the usual supects, K-PAX) Christopher Walken (det aller meste) Edit: en film til Endret 20. desember 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Algron Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 - Edward Norton - Brad Pitt - Kevin Spacey - John Travolta - Samuel L. Jackson - Tom Cruise - Tom Hanks - Robert De Niro - Morgan Freeman - Bruce Willis Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Mine favoritter: Kevin Spacey Al Pacino Samuel L. Jackson Tom Hanks (delvis) John Travolta Bruce Willis Jason Statham Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kvinnfolk har ikke sjangs mot gutta når det gjelder skuespill. Dummeste jeg har hørt. Greit nok at gutter har gutter som favoritt-skuespillere, men å si at menn er bedre skuespillere enn kvinner syns jeg er drøyt.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Noen skuespillere jeg syns er gode.. Tom Hanks Johnny Depp Morgan Freeman Robert de Niro Sean Patrick Flanery Tim Roth Edward Norton Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Robert de Niro Al Pacino Richard Dean Anderson Tilfeldig rekkefølge. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kvinnfolk har ikke sjangs mot gutta når det gjelder skuespill. Dummeste jeg har hørt. Greit nok at gutter har gutter som favoritt-skuespillere, men å si at menn er bedre skuespillere enn kvinner syns jeg er drøyt.. Grunnen til det er at de beste rollene som regel er laget for menn. Og menn er jo mye mer overbevisende som action helter enn kvinner (Catwoman ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg