Crack Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Adam Sandler Seann William Scott Endret 19. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Vel, det får bli med en liste over de jeg synes er best i ingen spesiell rekkefølge: Tim Roth Robert De Niro Al Pacino Tim Robbins Tadanobu Asano Andy Garcia Jack Nicholson Ralph Fiennes Steve Buscemi Sir Anthony Hopkins Ed Harris Sean Penn Billy Bob Thornton Hmm, dette funket dårlig. Lista ble lengre og lengre for hvert sekund. Vel, det som er interessant er at jeg ikke fant plass til noen kvinnelige skuespillere. Den observante vil finne ut at de kun er "nye" skuespillere på lista, det er grunnet at jeg ikke ville skrive opp de som ikke lenger er med oss/har pensjonert seg. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Beste skuespillere: Matt le Blanc (Joey) Matthew Perry (Chandler) er to flinke... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Vgar: Jesus Christ.... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Klarer ikke å sette opp en prioritert rekkefølge, men nevner de skuespillerene jeg synest at er dyktigst: Chuck Norris, Arnold Schwarzenegger, Dolph Lundgren, Sylvester Stallone, Jim Carrey, Adam Sandler, Ben Stiller, John Cleese, Clint Eastwood, Harrison Ford, Robert Englund, Mel Gibson, Angelina Jolie , Nicolas Cage, Johny Depp Kommer ikke på flere... Endret 19. desember 2004 av superseven Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) John Travolta Philip Seymour Hoffman Al Pacino Eddie Murphy Robert DeNiro Brad Pitt Steve Buscemi Samuel L. Jackson Jeff Bridges John Turturro Michael Madsen Edward Norton Dustin Hoffman Christian Bale Orson Welles Jason Lee Leonardo DiCaprio Joe Pesci Bruce Campbell Johnny Depp This is just a few... Glemte Del Toro og Walken. Endret 19. desember 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 mange gode skuespillere er allrede nevnt, men mine personlige favoritter er: Brad Pitt Johnny Depp Kevin Spacey Ed Norton Harvey Keitel Steve Buscemi Joe Pesci Gabriel Byrne i ingen spesiell rekkefølge.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 [*]Bruce Campbell :!: Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 ED HARRIS punktum for flere favoritter så står de på min hjemmeside Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Tilfeldig rekkefølge: Morgan Freeman Tim Robbins Tom Cruise Jim Carrey Adam Sandler Tom Hanks Bruce Willis Viggo Mortensen Johnny Depp Keanu Reeves Samuel L. Jackson Anthony Hopkins Cristopher Lee Det er de jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 [*]Bruce Campbell :!: http://ruthlessreviews.com/pics2/chinskill.jpg Teh k1ng!1 Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 I ingen spesiell rekkefølge: Al Pacino Robert De Niro Johnny Depp Marlon Brando Sean Penn Joe Pesci Kevin Spacey Harvey Keitel Steve Buscemi Jack Nicholson Tom Hanks Edward Norton Dustin Hoffman Benicio Del Toro Samuel L. Jackson Jeff Bridges Billy Bob Thornton Brad Pitt Morgan Freeman Christopher Walken Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Edward Norton Robert De Niro Johnny Depp Julia Roberts Bruce Willis Brad Pitt George Clooney Tom Cruise Cameron Diaz John Travolta Samuel L. Jackson Mel Gibson Sikkert glemt mange nå.. Legger merke til at ingen andre har noen kvinnelige skuespillere som sine favoritter, how come? edit: la til Mel Gibson Endret 20. desember 2004 av suzze Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Yay, jeg kom for sent inn i tråden og får helt lik liste som alle andre! Nevner ikke de åpenbare De Niro, Pacino, osv. Harvey Keitel Kevin Spacey Ed Norton Michael Madsen Sean Penn Andy Garcia Jim Carrey (Truman Show, Man on the Moon, Eternal Sunshine) Marlon Brando Bill Murray William Peterson Tre på topp: Chris Walken Steve Buscemi Willem Dafoe Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Noen fler som må med: Vincent Cassel Takeshi Kitano Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Noen fler som må med: Vincent Cassel Takeshi Kitano Støttes. Lenke til kommentar
Reino Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Chuck Norris,....,Dolph Lundgren Seriøst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg