Gå til innhold

Bug i Rome Total War


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har spilt Rome Total War i en god stund nå. Jeg har spilt mest i Lan, og derfor bare NESTEN fått verdensherredømme med Julii familien. Grunnen til at jeg sier NESTEN er fordi når jeg eide ca 45 - 50 "byer" bare hoppet spillet ut. Selvfølgelig hadde spillet lagra gamen, men uansett hva jeg gjorde hoppet bare spillet ut til windows. Det var når jeg trykte på "end round" at dette skjedde. Hva skal jeg gjøre? Jeg har patchet opp spillet, og jeg skal ha mer enn god nok data til å takle det. HJELP!

 

MVH

Isdas

aka

Erik Aasmundrud

 

PS: Takker for all hjelp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har hendt med meg og, utrolig irriterende :hrm: .

Blir nok fikset i den neste patchen :thumbup: .

 

Offtopic: Blir borte fra i morgen av og kommer ikke hjem før 28.desember.

Skal feire jul med mine to fettere, kusine, tante, mormor og morfar i Bergen.

(Jeg blir forresten den minste som er der.)

Er jeg heldig har tante med seg bærbar så det kanskje er mulighet til å koble opp. Men i iallefall snakkas igjen 28. desember :D:thumbup:

 

 

TSP :xmas::xmas::xmas::xmas::xmas: (5 dager igjen)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Hadde også samme problem...Det kom opp at programmet hadde gjort en ulovlig operasjon å bla bla bla....

Prøvde mange ganger å prøvde å reinstallere også men til ingen nytte...

Men etter en stund så jeg hva som var feilen...Var en unit på rundt 3 man (jepp nettopp) som jeg hadde trykket mot en by borte i apeland bare for å se hvordan det var der!

 

Når jeg trykket på next turn knappen så gikk de fler foldige 3 mennene resten av ruta å prøvde å angripe den byen jeg hadde satt de til å angripe...

Det var da spille klikket...

Startet spillet på nytt å loaded siste save game...

Trykket de tre mennene ti å gå en annen plass i stede for å angripe den byen å da klikka det ikke mer...=)

 

Så det er sikkert bare et eller annet du har gjort som spillet ikke liker...

Prøv å canceller bygninger du har satt til å bygges å abryt angrep eller no sånt...finnner sikkert ut av det....=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...