thors1 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Bare lurer på en ting; Er det overhodet mulig å få tak i "Logitech Internet Navigator Keyboard SE"? (mitt gamle fikk en ufrivillig vask med Ringnes julebrygg) I tilfelle ikke, kan noen anbefale ett annet gaming- tastatur? Helst Logitech, ettersom jeg har en følelse av at de er ledende på dette området. Til en rimelig pris vel og merke (maks. 500,-) Er Ultra X noe bra f.eks.?! Setter pris på all tilbakemelding! Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Dette funker bra. Er ikke så altfor ulikt se tastaturet. Da mitt Navigator se tastatur ble ødelagt for litt siden kjøpte jeg dette tastaturet. Fungerer fint det også Lenke til kommentar
cc Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg har akkurat samme spørsmålet. Hvorfor i alle dager er dette tastaturet faset ut? Jeg vil ikke ha trådløst. Ledning funker fett, bruker tastaturet på ett og samme sted, og vil ikke ha connection/batteri-styr. Jeg har bladd igjennom så mange forskjellige bilder og beskrivelser, men finner ingen som virker mer lovende enn dette tastaturet.. Se også erfaringene fra brukerne - ganske enstemmig: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...ew=user_reviews Så hva i alle dager har dem tenkt på, fjerne dette fra hyllene? Vær så snill, om noen ser et eksemplar i en sjappe, nett eller ikke, gi beskjed! Som alternativer har jeg funnet følgende: http://www.psdata.no/ps.asp?it=109003&mlevel=011503 - Et mye mindre avansert tastatur, men gjør jobben, har godt utseende og Logitech kvalitet. Lurer også på Microsoft Digital Media Pro, men det er dyrt, og så har de tuklet med knappestørrelsen på enkelte knapper. Hva er vitsen med å forandre knappestr? Man har jo lært seg å skrive med knapper i den og den størrelsen på faste steder. Å endre fasong/str på dem er jo helt håpløst! Jabbala: Håper du er enig i at de to tastaturene du anbefalte der, ligger milevis under Navigator SE i utseende? Jeg har et fungerende tastatur nå, men vil ha noe mer stilrent (les sort/sølv) og nytt. Gimme Logitech Int. Navigator SE! Lenke til kommentar
cc Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg fant denne, men det ser heller tvilsomt ut med tanke på lagerstatus: http://mamoz.no/produkt/967234%2D0108/LOGI..._NAVIGATOR.html Tips til andre som kanskje har det? Lenke til kommentar
thors1 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Fant akkurat det samme som dg cc! Sendte en mail for å forhøre meg om saken, så det er vel bare å vente å se! Kjøpte selv Microsoft Digital Media Pro (349,-) What to say; følgende komandoer er "ulovlige"; ctrl +space space +caps caps +space Bruker riktignok PS2 inngangen, men alikevel! Skal skifte til USB nå snart, gir vel lyd fra meg om det utspiller seg noen stor forskjell. Mitt råd til dg cc; gå for det billige Logitech i stedenfor! Lenke til kommentar
thors1 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Skiftet like så godt til USB porten med en gang jeg, og må vel ærlig innrømme at det hadde lite og ingenting å si. Logitech er, og vil alltid være, mitt ultimate gaming keyboard! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 ahhhh, sitter og koser meg på et nå, helt uten riper eller noe, kosta meg 200 kr for et år siden og må være de best brukte 200 kr ever Kan selges for en HØY pris Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har det jeg og, riktignok har jeg brukt litt gaffateip for å feste en del =] Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hmm.. er irriterende att de har tatt dette tastaturet vekk fra hylla gruer meg til mitt tar kveld. (håper det tar en stund) Men det er et RÅTT tastatur. selv om det er mange unødvendige taster. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Er jeg den eneste som ikke liker det? Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Nei. Er ikke veldig glad i mitt, men siden alle sier dette er så bra, så må andre tastaturer være virkelig dårlige. Designet er et pluss da. Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg vil ikke ha trådløst. , og vil ikke ha connection/batteri-styr. Det er absolutt ikke noe styr med akkurat det der. Når jeg kjøpte en trådløs pakke, så trykka jeg på to knapper og hadde connection. Etter 3 måneder har jeg brukt 1/4 av batteriene. Lenke til kommentar
thors1 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Mitt gamle Navigator SE keyboard var trådløst. Nei, det var ikke noe "styr", spesiellt ikke med XP! Men det sies at tastatur med tråd har bedre respons på spill o.l. Merket personlig liten forskjell! Lenke til kommentar
John P. Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er nok mange som kommer til å begynne å grine nå, men jeg har et Logitech Internet Navigator SE med ledning, og det ligger og støver ned i kottet, fordi jeg hater F-lock tasten. Limte'n fast med superlim en gang i 'på' stilling, og det funka en god stund(også etter reboot/kaldstart), men så plutselig ble den slått av(ved reinstall av Windows tror jeg), og dermed måtte jeg fram med teppekniven for å få løs knappen igjen. Sitter med et KeyTronic KT2001 PRO tastatur nå, og det er vel det beste jeg har hatt. Ikke noe unødvendig dilldall heller. Lenke til kommentar
thors1 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Grine nei?! Tvert i mot du! Du skal se budene kommer på løpende bånd! Men litt off- topic; - Hva er egentlig greia med f-lock tasten? (er det så enkelt som at den må være aktivert for å kunne bruke f- tastene?!) Endret 23. desember 2004 av thors1 Lenke til kommentar
John P. Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Men litt off- topic; - Hva er egentlig greia med f-lock tasten? (er det så enkelt som at den må være aktivert for å kunne bruke f- tastene?!) Det er ikke værre enn det, nei. Men jeg bruker F tastene ganske aktivt, og da er det irriterende når man hele tiden må slå på F-lock for at de skal fungere. Pluss at hver F tast jo har en annen funksjon når F-lock er av, dermed kan f.eks. e-post programmet dukke opp når man egentelig bare skulle gjøre om navnet på en fil ved å trykke F2... I tillegg har jeg ingen bruk for alle tilleggsknappene heller. Eneste jeg brukte litt var vel volumhjulet; det var litt praktisk. Men for all del, det er jo et bra tastatur da. Lenke til kommentar
maxtro Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har også det tastaturet Det er digg, men som mange andre også gjør, hater jeg også f-lock tasten Lenke til kommentar
cc Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Fant akkurat det samme som deg, cc! Sendte en mail for å forhøre meg om saken, så det er vel bare å vente å se! - Har du fått noe respons? Kjøpte selv Microsoft Digital Media Pro (349,-) What to say; følgende komandoer er "ulovlige"; ctrl +space space +caps caps +space Synes det tastaturet ser ut som en ok konkurrent, såfremt Enter-tasten er i normal størrelse. Vil ikke ha halvert størrelse på den. Hva bruker du de kommandoene til? Jeg fikk Logitech Ultra X til jul, og det kommer jeg til å bytte. Det blir rett og slett for vanskelig for fingrene å orientere seg på så flate taster. Jeg skriver fort på det tastaturet jeg har, men det går ikke på laptopen min. Dette er et kompromiss jeg kan leve med på laptop, men vil ikke ha det sånn på stasjonær. Ellers et nydelig tastatur! Flatt, liten fysisk størrelse totalt, og nydelig utseende! Ellers, når det gjelder trådløst: Har meget dårlig erfaring fra tidligere trådløse mus, både mtp. lagging, og ikke minst batteriforbruk. Derfor er jeg skeptisk til trådløst tastatur. Hvordan er det med bluetooth, noen som har det? Jeg ville gått for den billige Logitech'en jeg linket til tidligere i tråden, om det ikke var for én ting - at det ikke har volumkontroll-knapp. Det er den eneste ekstraknappen jeg bruker i dag, men den bruker jeg til gjengjeld mye! Gah... det skal ikke være lett, dette.... noen som vil selge et brukt Navigator SE? Lenke til kommentar
CDG Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ehh... sitter faktisk å skriver på et slikt tastatur nå, men om jeg ville selge det er en annen sak. Kanskje hvis jeg fikk et bud jeg ikke kunne avslå (ikke for å være gnien, men det blir jo jævla mye styr med å sende det, bestille nytt og vente på det.....osv) Det eneste jeg har å utsette på dette tastaturet er "F-tastlås" knappen som den så fint heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå