melli123 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg fikk litt lyst å lage et bakgrunnsbilde, men lurer litt på hvordan de pleier å se ut. Trodde kanskje de skal være rolig for øye å se på men er ikke sikker. Er det en som har noen eksempler? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hvordan de ser ut? De ser jo ut sånn som du lager dem. Hva er det egentlig du mener? Du skal lage et bakgrunnbilde for desktoppen din i windows, ja? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Du skal lage et bakgrunnbilde for desktoppen din i windows, ja? riktig. Men det hadde vært fint å sett noen før jeg begynner å mekke, slik at jeg får litt inspirasjon... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Google! Endret 19. desember 2004 av oleeid Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Sjekk ut Deviantart.com og cutomize.org. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Du skal lage et bakgrunnbilde for desktoppen din i windows, ja? riktig. Men det hadde vært fint å sett noen før jeg begynner å mekke, slik at jeg får litt inspirasjon... Gå inn på www.sxc.hu/ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Denne burde vel ligge under Visuel Kreativitet? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Denne burde vel ligge under Visuel Kreativitet? knaskje det Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Denne burde vel ligge under Visuel Kreativitet? knaskje det Flytter den dit. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Det er jo ikke akkurat noen fasit på hvordan ett bakgrunnsbilde skal se ut... Men HER er det siste bakgrunnsbildet jeg har laget... (ett lite bilde av orginalen...) EDIT: Så med andre ord, det må ikke være noe som er rolig å se på osv. For det kommer helt ann på hva man liker. Noen ganger liker jeg svake bilder med lyse farger, andre ganger mer kraftig som den ovenfor... Endret 22. desember 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Her er en bakgrun jeg har laget i PhotoShop.. den tok ca 30 min å lage, fant bildene via google og satte dem sammen. Er som ble sagt her, bare å bruke fantastien Syntes den ble ganske så brukbar Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 lekt meg litt mer med bildet iløpet av dagen også, alt er hentet fra google image search.. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det kalles jo da bildemanipulering, som er en av måtene å lage wallpapers av. Det du også kan gjøre er å dra på noen farger og eksperimentere med forskjellige filtre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå