Gå til innhold

Abit Fatal1ty AA8XE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, det spørs jo hvilke komponenter det gjelder. Tror det hadde gått frysninger nedover ryggen på mange her, vist de hadde sett hvordan jeg tar i når jeg sette på cpu kjøleren min. Men selv om jeg bruker rå makt, så har jeg aldri knust en eneste core, og det har blitt "noen" monteringer etterhvert.

Når er det samtidig liten erfaring med både cpu serien og hovedkort serien din, kan være en av grunnene til at det er "unormalt" nå, og ta så mye i ved montering. Om et år er kansje dette helt vanlig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Sliter med det samme prblemet som Totte her...

Hva slags feilmelding fikk du på hovedkortet ditt?? Nå får jeg plutselig 25, og alt av vifter ol går. Har ikke tukla mye med prossessorvifta, men den var hard å sette på plass. Har også lest litt på amerikanse forum at det er mange som får feilmelding 26, og at noen har kobla litt om på power on og reset ledningene... Har forøverig testet alle komponenter på maskinen, og den vil ikke boote. Den fungerete fint i tre timer, og så hang den seg og ville ikke skru seg på i det hele tatt. Etter en times ventig ville den starte, men da kom feilmelding 25...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...