div_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 HvilketKontrollerkort anbefales slik at jeg kan få 4 flere ide ata133 harddisker inn i kabinettet mitt? IKKE RAID takk! Har 2 ledige S-ata som ikke brukes, men vil heller bruke de 2 andre ide diskene jeg har i tillegg til de som allerede er i pc'en slik at jeg slipper å kjøpe S-ata disker. Ide kanal 2 er opptatt av 2 dvd-brennere som IKKE skal fjernes Er det sunway eller highpoint som er mest brukt..gjerne kom med link til selve modellen om det er mulig. Takk Lenke til kommentar
div_ Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Ikke mange som har så mange HD'er? vel det er bare så jeg vet hva jeg har å velge mellom Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 du kan jo sjekke i prisguiden under kontrollere... kanskje det er noen som har erfaringer og beste pris osv... GOD jul Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 er strengt tatt å bare velge en kontroller.. Er ikke så stor forskjell på de forskjellige merkene. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Ok..takker Bra at det for en gangs skyld ikke er så avhengig av merke....:-) Sjekket prosguide er 2-3 stk det står og vipperpå takk for svar Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hei, HightPoint eller Promise - samme det - like bra. Har selv en Highpoint i øjeblikket. Fins i 1P eller 2P - hvor 2P har plass til 4 ATA133 harddisker. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Konge Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Nå har jeg prøvet "billige" kontrollere og har ihvertfall funnet ut at på mine maskiner så funker ikke de . Promise Ultra100/133 TX2 er etter hva jeg har funnet ut megastabilt . Lenke til kommentar
div_ Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Kjempe...styrer under clasen på dette produkt. 1 ting til, noen sier de tar ata133 og nedover, mens andre tar ata100, og støtter ata133 hva er forskjellen på "støtter" og "tar" uansett så blir det endten highpoint eller promise Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå