SpeZii Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 hvilket tastatur egner seg best til gaming? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Anbefaler deg og sjå litt rundt på http://www.hardware.no/testeremneindex.php?emner=48 sine tester, samt http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...=spill+tastatur Eit tastatur med gode taster egner seg godt til spilling. Edit: feil link Endret 19. desember 2004 av zefler Lenke til kommentar
E.T Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Logitech Deluxe tastaturene er de beste til gaming etter min mening, jeg vil IKKE anbefale lavprofilstastatur som Logi UltraX eller Dinovo! Lenke til kommentar
whom Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Logitech Deluxe tastaturene er de beste til gaming etter min mening, jeg vil IKKE anbefale lavprofilstastatur som Logi UltraX eller Dinovo! Jeg så på Logitech Deluxe tastaturet, og formen og slikt passet meg veldig bra. Jeg har nå Keytronic K2001. Dette er jeg ikke fornøyd med. For meg er tastene for harde og dype. Vil allievel ikke ha et tastatur med "bærbar" feeling som f.eks Ultra X, blir alt for ekstremt for meg det. Det jeg søker er altså et tastatur med myke taster, ikke altfor dype taster og med ikke altfor mye lyd... Hurtigtaster har jeg ikke bruk for... Oppfyller Deluxe kriteriene? Lenke til kommentar
larbjov Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hva med Zboard? skal ikke det være det ultimate spill tastaturet? www.zboard.com/ http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303488&cks=SER Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Det var da en helt syk prisforskjell på Logitech Deluxe tastaturet! PS Data skal ha 99 kroner for det, mens advance.no skal ha hele 989 kroner! Endret 20. desember 2004 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 De fleste tastaturer duger til spilling med unntak av Logitech DiNovo og Logitech UltraX. Grunnen er at de er veldig lave, og tastene er som "laptoptaster." Det gjør at fingrene kan skli av tastene under spilling. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det var da en helt syk prisforskjell på Logitech Deluxe tastaturet! PS Data skal ha 99 kroner for det, mens advance.no skal ha hele 989 kroner! Advance.no selger 10 pakning Jeg har forøvrig bestilt meg dette tastaturet: http://www.psdata.no/ps.asp?it=107591&mlevel=011503 Så litt finere ut syns jeg Knappene på logitastatur er dessuten perfekte til gaming. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det var da en helt syk prisforskjell på Logitech Deluxe tastaturet! PS Data skal ha 99 kroner for det, mens advance.no skal ha hele 989 kroner! Advance.no selger 10 pakning Jeg har forøvrig bestilt meg dette tastaturet: http://www.psdata.no/ps.asp?it=107591&mlevel=011503 Så litt finere ut syns jeg Knappene på logitastatur er dessuten perfekte til gaming. Har samme som det E.T skal bestille, og er svært fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det var da en helt syk prisforskjell på Logitech Deluxe tastaturet! PS Data skal ha 99 kroner for det, mens advance.no skal ha hele 989 kroner! Advance.no selger 10 pakning Leste bare det som stod på prisguiden jeg... Selvsagt er det 10-pakning. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hva med Zboard? skal ikke det være det ultimate spill tastaturet? Zboard får god omtale av jerry Pournelle i Byte, og han er jo relativt kresen. This turns out to be a surprisingly good general purpose USB keyboard, but the keys are removable: You can lift out the key set and replace it with something else. One of the "something else" replacements is a sort of generic game player layout. Another, of course, is DOOM 3. I am told there are keysets available for EverQuest, and others are planned. Installation is simple enough: Bring up your system with the "standard" key set. Then install the ZBOARD software, and now you can replace the key set with one of the specialized sets. Online updates are also available. I am astonished to find that I like this product. It's not particularly surprising to find that it's easier to play DOOM 3 with the ZBOARD keyset, although you might be surprised to find out just how much easier the game has become when you don't have to remember what key loads your weapon and which one brings up the flashlight; what's astonishing is just how good the general purpose keyboard is. It has a good feel, and the key layout is neat, and it's all remappable if that's what you want to do. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg bruker Microsoft Digital Media Desktop PRO og er veldig fornøyd med det.. Innlegg nr: 400 Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ultra X er behagelig det.. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ultra X er behagelig det.. Men om det er bra til gaming er en annen sak Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ultra X er behagelig det.. Men om det er bra til gaming er en annen sak Det er det og, synes ihvertfall jeg. Kom på 17. plass i CS-turneringen på OsloLan04 når jeg brukte dette tastaturet. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ultra X er behagelig det.. Men om det er bra til gaming er en annen sak Det er det og, synes ihvertfall jeg. Kom på 17. plass i CS-turneringen på OsloLan04 når jeg brukte dette tastaturet. Fins uansett langt bedre tastaturer med langt bedre taster til dette. Tastatur er uansett en mindre viktig del, så etter litt tilvenning er det stort sett det samme hvilket tastatur du bruker. Det er uansett viktig med ikke altfor trykkfølsommme knapper, mulighet for høy profil, og knapper som ikke glipper. UltraX innfrir ingen av disse kravene (Ja, jeg har hatt det selv) Skal du gå for UltraX burde du gå for en tastatur-gamepad, i signaturen min er det link til en slik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Har tenkt litt på å kjøpe meg et UltraX pga. knappene.... Men gaming tastatur, så ville jeg godt for et Keytronic . De er veldig gode knapper til spilling, ikke noe ekstra andre knapper og billig! Endret 27. desember 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå