jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei! jeg har bestemmt meg for å gi en flaske med vin til pappa til jul. Jeg har ikke så god peiling på vin så jeg lurte på om noen av dere kunne anbefale meg en god rødvin (tror det er det han liker best) til rundt 100 - 150 kroner? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 beste tipset jeg kan komme med er å spørre på polet. det er som regel meget behjelpelige, og veit, i motsetning til de fleste her (sannsynligvis), hva de snakker om ) Lenke til kommentar
Bach Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Folka på Polet har som regel peiling. Men en vin som er både god og safe er Faustino. I'ern koster 175,-. V'ern koster 135,- og fungerer nesten like bra. Vinen har ikke de aller største ballene smaksmessig, men langt på vei derfor passer den bra både til det aller meste av mat og til småpimping. Jeg er ingen vinkjenner, men jeg er ganske kresen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 hvis han har noen vinflasker slengene kunne du jo titte på merke/drue/land/region og lignende... da kan du jo få en liten indikasjon på hva han liker.... Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Hei, tusen takk for svar har kikka litt fra førav og har sett at han hadde en slik Faustino vin for ikke så lenge siden så regner med og håper han likte den. Tror jeg snakker med folka på polet og går for den Faustino vinen dersom de ikke har noen voldsomme innvendinger Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) den er ganske god den... drikker den endel selv... hvis du skal slå litt på stortrommen kan du kjøpe en reserva eller en grand reserva.. de er som regel av bedre årganger, litt kraftigere smak.... Endret 19. desember 2004 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå