Krankemot Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) jeg vil se filmene min på pcen:/ men da må jeg jo rippe de på en ellerannen måte, hvordan får jeg sett dvd på pcen uten å ha i dvd'en Endret 19. desember 2004 av norma_saw Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 må man lage divx ellerhva det heter? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 må man lage divx ellerhva det heter? det stemmer.... det er mange programmer til og bruke til dette... Du kan gjøre det på følgende måte... Bruk DVD SHRINK til og laste inn dvd-en til pc-en. bruk deretter VLC til og åpne (Disk) og velg alle filene DVD SHRINK har laget... Eller på denne måten: Søk på nettet etter dvd-divX eller søk etter et program som heter Easydvd(les og vær sikker på at det virker for XP) La det drive en god stund så vil du få en DivX fil som du kan spille av med VLC.. (det beste Codec Programmet Ever) PS: begge programmen krever at du har minumum.. 5-6 gigabytes, ledig plass. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 er dvd shrink det samme som dvd decrypter? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 http://www.afterdawn.com/guides/archive/copy_dvd_to_xvid.cfm kan jeg bare følge denne guiden?, så litt vrient ut:/ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Dvd rip guide..... ja... funker bra det der.... litt tungvint som du sier... DVD Shrink er ikke det samme som DVD Encrypter. Dvd shrink kopierer dvd-en til disken din, krever minimum 4,5 gb ledig plass. deretter kan du velge om du vil ha den der eller brene den ut på en annen dvd.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå