Xtra Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Sånn 5-6000 poeng i 3dmark05 bør kortet klare Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 fikk lusne 4393 poeng i 3dmark 05. men var sånn her at alt frøys litt, kan det ha med cool n'quiet å gjøre? de 2 siste delene på testen hakket (1-2 fps), dette kan umulig være vanlig!? jeg lastet bare ned free-versjonen, så fikk ikke stilt på noen ting. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Ikke for å spore av debatten, men kjører du virkelig 1600x1024 ? Har aldri hørt om den oppløsningen før Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 jeg oppdaterte bios på hovedkortet. det fryser i starten på spill. har oppdatert experTOOL ja. men skal jeg stille 2d på lik linje med 3d, eller omvendt? om du skjønner.....jeg mister ingen garantier? Du gjør bare en softwaremod og justerer 2d opptil 3d. Det er ikke noe problem med garantien så lenge du bare gjør en softmod. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Ikke for å spore av debatten, men kjører du virkelig 1600x1024 ? Har aldri hørt om den oppløsningen før mente jo 1600*1200. men noen som kan svare på spm om 3dmark? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 jeg prøvde å stille 2d innstillingene opp til 3d innstillingene, men det hjalp ikke noe. raven shield bare låste seg, så nå får jeg ikke spilt det i det hele tatt, selv om jeg har endret innstillingene tilbake. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 jeg prøvde å stille 2d innstillingene opp til 3d innstillingene, men det hjalp ikke noe. raven shield bare låste seg, så nå får jeg ikke spilt det i det hele tatt, selv om jeg har endret innstillingene tilbake. Har du slått av AGP fast-write og side-band adressing? Sett AGP speed til 8x, og ikke bruk auto. Du kan prøve å endre AGP aperture size også, sette den på 256Mb. Alt dette gjør du i BIOS. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 skal jeg slå av fast write? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 skal jeg slå av fast write? Ja. Hvorfor kan jeg ikke svare på, men det hjelper. God Jul! Nærmer seg middag. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) ok, prøvde det du sa. raven shield er fortsatt klikk, men det hjalp i ut2003. slapp den "hengingen" i begynelsen. men pc'n rebooter fortsatt. hvis jeg stiller i experTOOLS klikker alle spilla. jeg fant ikke hvor man stiller agp speeden. men jeg satt noe med agå til 4x8.... God jul og takk for alle svar! Endret 24. desember 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
tom-ivar Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 GOD JUL til ALLE! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) tror dere at jeg vil få bedre ytelse av å flashe biosen på skjermkortet? merklig, jeg har ikke mulighet til å oppdatere bios i expertools. går det bra å bruke msi bios på et gainward kort? Endret 24. desember 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Skjermkort bios og hovedkortbios er ikke det samme og kan ikke brukes om en annen. Hvis du vil flashe bios på skjermkortet ryker også garantien. Vet ikke om du har den +430mhz versjonen, men hvis du skrur frekvensen over det som er angitt (400/430/450 avhengig av hvilken versjon) så ryker garantien. Grunnen til at du må ha 2d lik som 3d er at når du går ut av spill så vil du skifte fra 3d til 2d, og hvis frekvensen er ulik når dette skjer får en ustabilitet. Jeg fikk 5180 poeng i 3dmark05 så du ligger jo inærheten. Tom Ivar: God jul tråden Ellers kan du godt bruke PM... God jul forresten.. Endret 24. desember 2004 av Plukk Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 muligheten for å flashe forsvinner i Exppertool 3.20.. derimot i 3.18 er den tilstede Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 tror dere at jeg vil få bedre ytelse av å flashe biosen på skjermkortet? merklig, jeg har ikke mulighet til å oppdatere bios i expertools. går det bra å bruke msi bios på et gainward kort? Som regel er det ikek ytelse som man flasher bios for, men for å fikse bugs og problemer. Som regel er det ikke nødvendig eller annbefalt å flashe bios for grafikk-kort for å bruke dem normalt. -Stigma Lenke til kommentar
Såkk Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg kjøpte dette kortet(Gainward 6800 ultra 2600 GS) rett før jul, -Det har Nvidias referanse design, inkl. kjøler. (1vifte) -Det klokker fint opp til 455/1320Mhz. -Ikke støy fritt. -Lagger ikke i BFV. Sinnsyk ytelse! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) tror dere at jeg vil få bedre ytelse av å flashe biosen på skjermkortet? merklig, jeg har ikke mulighet til å oppdatere bios i expertools. går det bra å bruke msi bios på et gainward kort? Som regel er det ikek ytelse som man flasher bios for, men for å fikse bugs og problemer. Som regel er det ikke nødvendig eller annbefalt å flashe bios for grafikk-kort for å bruke dem normalt. -Stigma okay, da gidder jeg ikke det foreløpig. har expertools versjon 3.28. jeg endra på det fastwrite greiene i bios, fikk nå 5100 eller noe i 3dmark 05. fikk innstallert 03 her. rart. men jeg tror jeg har litt liten psu, pc'n rebooter noen ganger og tar laaaaang tid før den loader bios. den scoren min i 3dmark 05, er det bra? i 3dmark 01 fikk jeg: 13792. dette var med 1600*1200, 4x aa, dtx1 og noe mer. åssen ligger dette an? Endret 25. desember 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) er det foresten vanlig at de 2 siste "filmene" i 3dmark 05 lagger veldig og er på 1-2 fps? plukk sa: Skjermkort bios og hovedkortbios er ikke det samme og kan ikke brukes om en annen. Hvis du vil flashe bios på skjermkortet ryker også garantien. Vet ikke om du har den +430mhz versjonen, men hvis du skrur frekvensen over det som er angitt (400/430/450 avhengig av hvilken versjon) så ryker garantien. Grunnen til at du må ha 2d lik som 3d er at når du går ut av spill så vil du skifte fra 3d til 2d, og hvis frekvensen er ulik når dette skjer får en ustabilitet. Jeg fikk 5180 poeng i 3dmark05 så du ligger jo inærheten. jeg vet at det er 2 forskjellige biso "typer", men msi har jo også skjermkort. men om jeg mister garantien gidder jeg det ikke. jeg har 430+ gs versjonen ja. har ikke klokket noe, men har prøvd å stille 2d frekvensen opp til 3d frekvensen,men har ikke klokket noe som helst over det. når jeg gjorde det, fungerte ikke spill. Endret 25. desember 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 er det foresten vanlig at de 2 siste "filmene" i 3dmark 05 lagger veldig og er på 1-2 fps? ... De to siste "filmene" er CPUtester, og der får du sikkert ikke mer enn 1-2 FPS nei. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 okay. på de andre ligger jeg mellom 10-30 fps. dette er vel normalt? hva kan jeg gjøre for å få spill til å funke med den innstillingen som gjør at det ikke skal krasje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå