above Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Hei. Jeg skal lage forslag til logoer til et dataforum som skal settes opp. Forumet er spesielt til data og hardware, så et svakt bakgrunnsbilde av noe som har med data å gjøre hadde vært fint! Derfor lurer jeg på om dere kunne ha kommet med noen forslag til passende bilde? Det hadde også vært utrolig fint om noen kunne ha lagd en logo i f.eks photoshop slik at jeg kan få idèer! Tusen takk for all hjelp på forhånd! Mvh Ostebu! Endret 19. desember 2004 av OSTEBU Lenke til kommentar
Grandlizzard Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 noe liknende dette HER ! Lenke til kommentar
taulen Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Det er en header, og ikke en logo. En logo er som oftest laget i vektor format, og forholdsvis enkel og i få farger. Header er det som er i toppen av en webside feks. Håper det hjalp litt. Forslag, ikke noe annet enn å se rundt på nettet på lignende sider, å få inspirasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå