esjovaag Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Her om dagen ville PCen ikke slå seg på. Jeg har før hatt en CPU som har brent seg, og var redd for at det var det denne gangen og. Jeg tok den ut, men klarer ikke helt å se om det er det som har skjedd igjen. Derfor tenkte jeg kanskje noen av dere kanskje kunne se om det er det som har skjedd. Jeg har hatt PCen ganske lenge, og det har gått nokså bra til nå, men jeg tror det var posten sin skyld, siden jeg sendte PCen fra Tromsø til Skien, og antakeligvis har noe skjedd der. Jeg fikk PCen på etter den var kommet hit til Skien, men etter omtrent 1 døgn ville den ikke starte, og jeg fikk ikke noe opp på skjermen. forresten alt det hvite greiene er fra vifta. Endret 19. desember 2004 av esjovaag Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Å rense de hvite greiene hadde kankje hjlipet i tilleg til å legge nytt lag med kjølepasta. Er ikke noen ekspert men kan jo hjelpe! Synde med PC`en din foresten! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Dette er en brent sak: http://www.cruftbox.com/cruft/images/dead1700.jpg hvis den er slik etter at du har fått vekk pastaen så er du Lenke til kommentar
sixx Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Er den brent har AMD ingen garanti desverre... det samme skjedde til meg... hele dritten gikk opp i røyk. huff... uten å få igjen pengene!!!!! Det er den absolutt største ulempen med AMD. Pentium har hvertfall garanti.... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 sixx : Kjøper du boxed amd cpu, har du 3 års garanti. Kjøper du tray, er det norsk lov som gjelder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå