Ripp3r Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Jeg har som overnevnte. Noen andre ?? Problemet er at pc'n slår seg av nesten hele tide, automatisk. Jeg tror at vifta ikke har nok RPM siden det står i ASUS Probe at minimum er 2200RPM mens Silent Viking klarer seg på maximum ytelse 2163RPM, den står oppført med 2050. Lenke til kommentar
TheTurboMan Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Hei Satte akkurat sammen det samme for en kammerat og du må gå inn i bios og skrua av vifte sensor på cpu vifta Lenke til kommentar
Ripp3r Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg gikk inn i bios, power , hardware monitor og disblet der hvor biosen registrerte hvor mange RPM CPU vifta hadde. Det funka ikke ! Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Dette er egentlig ikke et problem. Dessuten asusprobe viser ofte litt feil. Det viktigste er CPU temperaturen :smile: Lenke til kommentar
Prox Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 har du kabinettvifter så kobler du den ene på CPU_FAN og cpu fanen på CHA_FAN, ikkesant... Lenke til kommentar
Ripp3r Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Men.. Hallo !? Pc'n slår seg av H_E_L_E tiden !!! Dét er problemet ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå