Gå til innhold

YO Nytt skjemkort .

dephz

Anbefalte innlegg

Et GF2MX400 koster i dag vel rundt 200-400 kr om du finner et gammelt brukt et du kan kjøpe av en venn/loppemarked/søppeldynga.

En femtilapp er vel for mye for dette kortet. :p

Men.. et 5900 ultra skal gjøre jobben i massevis for cs som flere har sagt her. Syns det ville være dumt å oppgradere fra et 5900 ultra for å spille et spill som nesten ikke krever noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prøv i console:

cl_updaterate 100 (evnt . 200/300, men observante servere kan kicke deg pga dette)

cl_showfps 1

evnt. søk i nettverket, finnes tusenvis av slike tweakposter..

Disse kommandoene har ikke noe med fps'en å gjøre...

Tviler også på at han finner noe tweaks på nettverket sitt.

Lenke til kommentar

Hva med og kjøpe et TNT2 Ultra kort? det duger jo bra til de lavoppløste texturene.. og la oss ikke glemme den ultra-lave fillraten CS 1.6 eller skal vi si HL:1 Motoren.. som igjen er basert på Q1! (Quake 1 for dere som er født etter 1990) krever..

Sleng med en 1.5 Ghz P4 så har du den ultimate Cs 1.6 maskinen, husk at du må kjøpe RDRAM også..

Ohh btw Cs 1.6 = lame, dere tjener ikke penger på det!

Lenke til kommentar
Et GF2MX400 koster i dag vel rundt 200-400 kr om du finner et gammelt brukt et du kan kjøpe av en venn/loppemarked/søppeldynga.

den dagen jeg skulle tatt 200 kr fra en venn for gf2 mx400... Jeg tok 200 for mitt gf ti4600 noe som er litt mer rimelig

Lenke til kommentar

Martin: her er det vel pr definisjon hva som er BrA!kan glemme tnt1 på CS 1.6, med mindre du har en killer cpu. antivirusen bør vedkommende sjekke. oss meg var det Norman som gjorde at det "stoppet" opp et lite millisekund mens jeg spilte.enten kuttet jeg prosessesen, eller ga den mindre CPU prioritet.ingen vits å kjøpe seg nytt i hvertfall. finn speccs på hardware osv. jeg kjører 99 konstan med 9500 blank, som ikke er verdt stort nå.

Lenke til kommentar

Jeg får fps-drop hvis Opera er oppe mens jeg spiller, selv med disse specsene:

Radeon 9800 Pro

AMD 64 2800+

OCZ PC3200 1024 MB RAM

osv.

Jeg ville prøvd å kjørt minst mulig ekstra programmer når du spiller (sjekke at du ikke har spyware/virus som kjører) eller evt re-innstalere Windows.

Når jeg ikke har oppe Opera har jeg stabilt 200 fps, uansett om det er 2 eller 3 smoke på et sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...