Gå til innhold

Noen som har bestilt noe fra krapyl.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Her er mine erfaringer med krapyl.no hittil.

Jeg bestilte noe varer fra de i forige uke (mandag eller tirsdag) og her er mine erfaringer:

Jeg bestilte varer for litt over 1000 kr på oppgrav. Før pakken ble sendt så dukket det prutselig opp at noen av varene ikke var på lager (alle varer var på lager når jeg bestilte). Jeg sendte en E-post til de angående det som skjedde med bestillingen før den ble sendt, og har ikke fått noe svar enda.

Jeg sjekket som vanlig bestillineng daglig (noe jeg altid gjør når jeg har bestil noe), og på torsdag så fikk jeg en epost om at pakken var sendt. Når jeg logger inn på siden så står det også at pakken er sendt. I den eposten der det sto at pakken er blitt sendt så var det lakt av plass til sendingsnummeret, men det sto ikke der.

Jeg sendte da en ny epost der jeg spurte hvilket sendingsnummer pakken hadde fått slik at jeg kunne spore den. Jeg har heller ikke fått svar på den eposten enda.

Jeg har tittet litt rundt på siden og det virker som om de selger veldig bra, fordi det er mange varer som har blitt utsolgt den siste uken. Pakken burde dukke opp mandag eller tirsdag dennne uken hvis det hadde vært normalt med post, men det er mulig det tar litt lenger tid nå i førjuls striden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei

Her er mine erfaringer med krapyl.no hittil.

Jeg bestilte noe varer fra de i forige uke (mandag eller tirsdag) og her er mine erfaringer:

Jeg bestilte varer for litt over 1000 kr på oppgrav. Før pakken ble sendt så dukket det prutselig opp at noen av varene ikke var på lager (alle varer var på lager når jeg bestilte). Jeg sendte en E-post til de angående det som skjedde med bestillingen før den ble sendt, og har ikke fått noe svar enda.

Jeg sjekket som vanlig bestillineng daglig (noe jeg altid gjør når jeg har bestil noe), og på torsdag så fikk jeg en epost om at pakken var sendt. Når jeg logger inn på siden så står det også at pakken er sendt. I den eposten der det sto at pakken er blitt sendt så var det lakt av plass til sendingsnummeret, men det sto ikke der.

Jeg sendte da en ny epost der jeg spurte hvilket sendingsnummer pakken hadde fått slik at jeg kunne spore den. Jeg har heller ikke fått svar på den eposten enda.

Jeg har tittet litt rundt på siden og det virker som om de selger veldig bra, fordi det er mange varer som har blitt utsolgt den siste uken. Pakken burde dukke opp mandag eller tirsdag dennne uken hvis det hadde vært normalt med post, men det er mulig det tar litt lenger tid nå i førjuls striden.

Har du mottatt pakken enda? Eller hørt noe?

Lenke til kommentar

Nå har jeg også bestilt! :D Men jeg skulle bestille en t-skjorte som en julegave til en. Så på faktura adresse skrev jeg min adresse og på leveringsadresse skrev jeg adressen til personen. Så 2 dager etter får jeg hentelapp i MIN postkasse :roll: Det var litt kjipt så jeg måtte bruke 27 kr ekstra i porto for å sende den videre. Og da jeg prøvde å ringe dem og fortelle dem dette så tok de aldri telefonen! ganske irriterende, men personen har fått pakken da :p

Lenke til kommentar

Jeg bestilte et par t-skjorter fra dem for noen måneder siden. Det tok en stund før jeg fikk dem (rundt 3 uker), fordi den ene var ute av lageret, men uten om det, fikk jeg et bra inntrykk av dem. Det er viktig å legge merke til at t-skjortene som er i xl, faktisk ER ekstra store, det er ikke noen falsk reklame der iallefall :p

Lenke til kommentar

Jeg bestilte en t-skjorte og en lue derfra 22/12, som kom på 330 kroner til sammen. Betalte med visa og beløpet ble trekt fra kontoen min umiddelbart. Jeg fikk ikke noe sporingsnummer (passet dog på å ikke bestille varer som ikke var på lager). Det gikk noen dager, og i romjula sendte jeg en mail for å høre om det er mulig å få sporingsnummer på pakken. Fikk ikke svar på den, og sendte en ny noen dager senere. Den har jeg heller ikke fått svar på, og jeg sendte den tredje nå nettopp.

De opererer med 5-10 dagers leveringstid, og jeg kan godt forstå at det kan ta noe lengre i disse tider. Men det irriterer meg at de ikke svarer på mail til adressen de har oppgitt på sidene sine. Så man får bare vente og se om det en vakker dag dukker opp pakke i posten eller svar på mail, eventuelt ringe og purre. Jeg gidder i alle fall ikke å handle hos de flere ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...