pesten Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei, jeg trenger bare hjelp med en litt irriterende ting med Visual C#. Når jeg lager ett nytt prosjekt, type Windows Application. Og jeg vil gjerne kalle formen min noe annet en Form1. La oss si jeg kaller den "fclsMyForm". Men da må jeg også forandre på koden i main-funksjonen. static void Main() { Application.Run(new Form1()); } til static void Main() { Application.Run(new fclsMyForm()); } Men er det en måte å få dette til å skje automatisk? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Nei, men dette kommer i VS.Net 2005 tror jeg Lenke til kommentar
pesten Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Okay, takk for svar! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Nå er jeg litt surrete, og sitter på jobb, men vil ikke det riktige være static void Main() { Application.Run(new NavnetPåNamespacen()); } ?? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 nei, new NavnetPåKlassenDuSkalInitialisereOgSomSkalStarteNårProgrammetStarter(); Lenke til kommentar
Z_IM Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 namespace Fruti { public class form : Form { public form() {} ~form() {} } }//:~ public class runapp { public static void Main(string[] argv) { System.Windows.Forms.Application.Run(new Fruti.form()); } }//:~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå