Gå til innhold

HP Pavilion zt3450EA

superreven

Anbefalte innlegg

Jeg kan få kjøpe denne PCen gjennom jobben (bruttolønnsordning), og lurer på om noen har noen erfaringer eller kommentarer til denne...

Jeg har regnet på det, og jeg vil måtte betale ca 12900,- for denne (gevinst ved mindre skatt minus tap av feriepenger).

Link til PCen i prisguiden, hvor specs og slikt står...

Hva er f.eks. skjermkortet: ATI MOBILITY Radeon 9200 som står i, godt for?

Ellers, kommentarer om resterende hardware er ønskelig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Hvis det er slik å forstå at du faktisk må ut med 12900 for denne, så synes jeg du får mer for pengene mange andre steder. Du burde iallefall klare en bedre prosessor og 9700/128mb for tilsvarende pris. Hva i all verden er prisgrunnlaget FØR skattefradrag når du kommer så høyt i pris?

Lenke til kommentar

Først vil jeg si at HP lager skikkelig gode og solide maskiner :yes:

Men til den prisen får du litt bedre ytelse om du velger bedre ytelse dersom du velger f.eks 1557 modellen ifra Netshop. ;)

Men til den prisen er det ikke noe dårlig kjøp, å så får du nok en hel del ekstra programvare.

Radeon 9200 er for lengt utgått for stasjonære pcer, men er et bra kompromiss på bærbare maskiner, etter som det yter veldig mye bedre enn intigrerte skjermkort.

Skal du bruke maskinen til spill?.. Tror nok ikke det er noen voldsom spillemaskin ;)

Liten konklusjon tilslutt... HP lager meget gode maskiner men du får maskiner med bedre ytelse til en samme/billigere penge... Jeg har selv en 1557 og er megt fornøyd, men den virker ganske skranglete og usolid iforhold til en kamerats bærbare HP... Må legge til at 1557'ene er ganske solide maskiner men iforhold.....:innocent:

Lenke til kommentar

Jeg har komplett 410, og den er hverken skranglete eller dårlig på noe vis. Men du får en helt annen ytelse en hp maskinen. Synd komplett ikke har på lager modellen med 9700/128mb kort nå, bare 9600/64. Men med denne grafikkløsningen, 1.8 dothan prosessor, 512 ram, 80gb harddisk, trådløst nettverk osv. må du betale 12455. Og hvis du kan klare deg uten windows sparer du ytterligere 650 spenn...så da er du nede på 11800...

Men så har ikke komplett notebook 410 widescreen da, og det har visst hp sin om jeg ikke tar feil...men til gjengjeld har komplett 1400X1050 oppløsning.

Og hvis du vil kan du jo slenge på en 512 ram til for 800...da blir prisen 12600 med 1024 ram..

Endret av ruskin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...