Q&A Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) OK, da jeg plutselig kom på at søsteren min kunne trenge litt dataspilling, så flesket jeg like godt til med en Xbox til jul. Men, jeg kan jo ikke akkurat gi henne Xboxen uten noe spill heller. Derfor skulle jeg ha hatt et Xbox-spill med aldersgrense +/- 10 år som kan spilles av to samtidig. (multiplayer er ikke viktig, da de ikke har bredbånd der hjemme ennå) Noen som har noen forslag? Endret 19. desember 2004 av Quevaal Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Kanskje litt sent å si det nå, men til en såpass ung jente som ønsker hotseat-multiplayer ville jeg nok gått for en Gamecube. Spilla der er litt mer... "fargerike" og interessante for en 9 år gammel jente skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Ja, det begynte forsåvidt å se sånn ut ja. Kunne ikke akkurat dra på med Halo2 heller. Hadde bestilt på nett, men jeg klarte å avbestille den, så jeg tror jeg tar en sånn Gamecube med Mario Kart Double Dash inkludert. Koster litt under 1000-lappen, så det blir litt mer hyggelig økonomisk også. Lenke til kommentar
vizit Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Playstation 2 med (Eytoy)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå