Odden Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Jeg har et pikant lite problem... jeg fikk ikke det jeg ville ha av julenissen i FJOR.. derfor skal jeg trene opp en morderhamster som skal ta nissen av dage. men hvordan trene hamsteren? jeg trenger litt hjelp er det greitt nå eller?? jeg er ikke helt patent i skallen enda.... [ Denne Melding var redigert av: Odden på 2002-06-05 12:23 ] Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-04 22:35, Odden skrev:Jeg har et pikant lite problem... jeg fikk ikke det jeg ville ha av julenissen i år.. derfor skal jeg trene opp en morderhamster som skal ta nissen av dage.men hvordan trene hamsteren?jeg trenger litt hjelp av nissen i år .. men det har ikke vært jul i år Lenke til kommentar
Blod Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Kanskje han tilhører en religion som hadde jul for noen ukersiden da Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 [reklame] 7p7 religionen som feirer lørdag som om det var jul [/reklame] (hadde vert tøft hvis [reklame] og [/reklame] hadde fungert ..) Lenke til kommentar
maedox Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Du kan jo bruke vanlig dyre-trenings-pedagogikk. Få tak i masse nissefigurer, og hver gang hamsteren klarer å rive i stykker en figur får den ros (en matbit). Etter hvert som hamsteren blir tøffere og tøffere øker du størrelsen på figurene til du nærmer deg the real thing. Du bør også bruke kosttilskudd og kanskje t.o.m. doping for å få en skikkelig barsk hamster. Vips! Så har du en ordentlig morder-hamster. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Tror det er bedre å bruke et marsvin. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hei Kebab GUD! Da trur eg ikkje at eg skal tilbe den relgionen da eg ikkje liker jul..For mykje familie og "være glad"...Er ikkje så spennande med pakker heller... (var kjekkare før..) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-10 14:05, Mr.Hassan skrev:Hei Kebab GUD!Da trur eg ikkje at eg skal tilbe den relgionen da eg ikkje liker jul..For mykje familie og "være glad"...Er ikkje så spennande med pakker heller...(var kjekkare før..) Så du begyner å bli gammel nå er enig med at det er for mye familie i jula ... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hei Kebab_gud! Jaja..gammal og gammal.. Alt er relativt.. Er glad når jula er over for å seie det slik.. Påska har eg ikkje så mykje i mot for da er eg på Tg..:wink: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Uansett hvor mye jeg prøver, så klarer jeg ikke å finne oppskriften på hvordan "få en hamster til å drepe julenissen". Google med "how to train a hamster to kill santa clause" funger iallefall ikke! :wink: http://www.Gulesider.no next? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hei borre! Tja..Gulesider reklamerte på tv for ei stund siden om ein fekk hjelp til alt... Men,den reklamen vises ikkje lenger på tv.. Kanskje pga. 11.september? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hehe... vet ikke om jeg tør å si noe her jeg. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 09:21, Mr.Hassan skrev:Hei borre!Tja..Gulesider reklamerte på tv for ei stund siden om ein fekk hjelp til alt... De reklamerte jo i flere år med at de kunne hjelpe til med alt unntatt været - da bygde en eller annen slags stor parasoll i Bergen. Bort vekk med den reklamen :smile: Quote: Men,den reklamen vises ikkje lenger på tv..Kanskje pga. 11.september? Den siste de har kjørt er vel den med skrivemaskin fra 1962, eller? Kan ikke se at den skal bli kuttet ut pga. 11 september :razz: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 01:17, Afseth skrev:Hehe... vet ikke om jeg tør å si noe her jeg. Å? Har du løsningen (eller gjort forsøk) så er det bare å komme med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå