Achilleus Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Noen her som vet om en gratis og god firewall? Jeg har hatt sygate lenge, men lurte på om det kanskje var noen andre som var like gode eller bedre? thankz ! Lenke til kommentar
Abits Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Bruker du Windows XP kan du bruke brannmuren til XP, helt gratis og sikker. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Zone Alarm er en god brannmur Lenke til kommentar
homarus Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Sygate har en gratisversjon som jeg synes er knallbra. Edit: la inn link Endret 20. desember 2004 av homarus Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Sygate har en gratisversjon som jeg synes er knallbra. Edit: la inn link Heh...les første post da! Har selv brukt Norton PF, Tiny PF og Zonealarm, men nå sverger jeg til Zygate. Den er eneste jeg ikke har hatt problemer med, så jeg ser ingen grunn til at du bør bytte! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bruker du Windows XP kan du bruke brannmuren til XP, helt gratis og sikker. Hvis han har SP2, så. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 visst du har windows xp med sp2 instalert so er det bere å bruke brannmuren der den funker veldig bra. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) visst du har windows xp med sp2 instalert so er det bere å bruke brannmuren der den funker veldig bra. Fint med nyskapende informasjon, du! Endret 20. desember 2004 av @kd Lenke til kommentar
Abits Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bruker du Windows XP kan du bruke brannmuren til XP, helt gratis og sikker. Hvis han har SP2, så. Må da håpe det Ikke alle tror på SP2 Forøvrig Brannmur-hull i XP tettet Forøvrig kan dem som har fil og skriverdeling aktivert puste lettet ut, mens vi andre som ikke har aktivert dette trenger ikke bry oss. siden en ikke har behov for å aktivere det når en er på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå