Solid Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 -Metal gear 2-killzone -Lord of the Rings: The Third Age Uansett Burnout 3: Takedown og Flatout er gode spill. Det er Metal Geat Solid: sons of liberty 2. Men jeg er helt enig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Final Fantasy X Metal Gear 2 GTA Serien Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Noen av dere som har spilt Star Ocean - Till the end of time? Ser lovende ut spør du meg, men trenger litt informasjon om det funker å spille det eller ikke. Lenke til kommentar
ZooGiN Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Gta San Andreas selvfølgelig..!! digert, underholdnene og utfordrene spill... Lenke til kommentar
ZooGiN Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Gta San Andreas selvfølgelig..!! digert, underholdnene og utfordrene spill... sorry.. så ikke du skrev at du hadde rundet san andreas.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Du likte sportspill så anbefaler jeg på det sterkeste Pro Evolution soccer 4 Du kommer ikke til å angre.. Den vant testen som det mest realistiske og beste fotball spillet her på gamer.no GO 4 IT likte ikke sport Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ICO er ikke så veldig stort, men det er et fantastisk nydelig og engasjerende eventyrspill... Jeg er totalt forelska i det Eller Primal, det er litt gammalt, men veldig bra!! også eventyrspill, fantasy. Jeg har holdt på en god stund med det litt til og fra (halvt års tid, har ikke tid til spille så masse om dagen) og er nesten ferdig nå. Begge spillene anbefales på det varmeste Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvis du kan spille amerikanske spill så anbefaler jeg Growlanser generations. Det er en samling av Growlanser 2 og 3. Disse spillene traff meg veldig godt. Det er taktisk RPG men ikke turnbased. Spesielt system og verdt å få med seg Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kingdom Hearts. RPG spill med Disney Figurer. Veldig bra spill. Lenke til kommentar
Ugle Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kommer ikke Tekken 5 snart til PS2 eller noe. Det tror jeg blir konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå