Tim Pop Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Som topic sier, jeg trenger å få anbefalt et godt ps2 spill. Jeg har akkurat runda gta:sa og føler meg litt tom på spillefronten. Jeg trenger noe virkelig FETT å bryne meg på. Jeg liker de fleste sjangere, men sports- og bilspill er ting jeg klarer meg uten. På forhånd takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Abe_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) SLETTET Endret 19. desember 2004 av Abe_ Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Prøv Ratchet & Pickles 3, hvis det er like langt som de forrige så burde det vare ca ei uke med hardt spelling. Og ganske mye lenger hvis du har nettverks adapter. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 -Metal gear 2 -killzone -Lord of the Rings: The Third Age Uansett Burnout 3: Takedown og Flatout er gode spill. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg vil anbefale: MGS2: Substance - mange timer moro, både originalen samt missions Final Fantasy X - selv hadde jeg en fil med 130 timer, nok å gjøre Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg vil anbefale:MGS2: Substance - mange timer moro, både originalen samt missions Final Fantasy X - selv hadde jeg en fil med 130 timer, nok å gjøre Enig der, vil også tilføye Timesplitters 2 som tar mange timer hvis du skal runde hele... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg vil anbefale:MGS2: Substance - mange timer moro, både originalen samt missions Final Fantasy X - selv hadde jeg en fil med 130 timer, nok å gjøre Enig der, vil også tilføye Timesplitters 2 som tar mange timer hvis du skal runde hele... Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange timer :--------------------------------) Lenke til kommentar
T3D Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Du likte sportspill så anbefaler jeg på det sterkeste Pro Evolution soccer 4 Du kommer ikke til å angre.. Den vant testen som det mest realistiske og beste fotball spillet her på gamer.no GO 4 IT Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg blir gal, det er ingen ps2spill som fenger meg lenger! Final Fantasy har mista mye av sjarmen den hadde før (jeg digga ingen skikkelig etter IX) og jeg har generellt vanskelig for å virkelig leve meg inn i mange spill på ps2. Så jeg tror desverre jeg må konkludere med at det blir Gamecube & håndholdte konsoller på meg i tiden framover. Jeg liker å når jeg sitter på bussen eller flyet og endelig kommer det skikkelige håndholde konsoller. Jeg gleder meg som en unge til DS, tror den kommer til å være såpass nyskapende at jeg klarer å holde min blaserte hjerne fokusert. Takk for interessen. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 GTA San Andreas? Merkelig ingen har nevt det Njaal Lenke til kommentar
duda Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Kanskje fordi han nettopp har blitt ferdig med det? Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Metal gear solid 2: Substance (følger med extra missions som ikke var med i orginalen Sons of Liberty) Vent gjerne på MGS3. Spill også Final fantasy X, Killzone. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Dark Chronicle anbefales Edit: Må også nevne forgjengeren Dark Cloud Endret 22. desember 2004 av Pakkis Lenke til kommentar
gorber Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg trenger også råd, men jeg kunne kanskje tenkt meg et bilspill til PS2. '(må jo kjøpe meg en julegave).. Er snart ferdig med GTA: SA. Vurderer NFSU2 eller?? noen tips? jeg vil ha et spill som kan vare i litt mere enn romjula.,. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Need for speed underground 2 varer jo ei god stund. Tips er Burnout 3 : Takedown, WRC 4, Richard Burns Rally og Formula One 04. Ein av desse spilla skal nok vare nokre dagar. Endret 23. desember 2004 av zefler Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg vil anbefale:MGS2: Substance - mange timer moro, både originalen samt missions Final Fantasy X - selv hadde jeg en fil med 130 timer, nok å gjøre Enig der, vil også tilføye Timesplitters 2 som tar mange timer hvis du skal runde hele... har runna Timesplitters 2 for en laaaaaang stund siden. det tokk lang tid å runne og det var skit vanskelig husker jeg Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg vil annbefale deg Need For Speed Hot Pursuit 2 som et godt langvarig racing spill. Men da må det være til PS2, den versonen er laget av NFSU teamet. PC,X-Box og Gamecube versonene har veldig liten kjøreglede. Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 gorber: Hvorfor driver du og ødelegger tråden min med dine forespørseler om bilspill? Lag din egen tråd hvis du trenger svar på denslags. Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tim Pop, hvis du ikke har prøvd det, vil jeg på det aller sterkeste anbefale Dark Chronicle, det er vannvittig bra, og du vil garantet kunne slå ihel uhyggelig mange timer på dette spillet om det fenger deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå