Gå til innhold

Anbefal meg et godt og varig PS2 spill

Tim Pop

Anbefalte innlegg

Som topic sier, jeg trenger å få anbefalt et godt ps2 spill. Jeg har akkurat runda gta:sa og føler meg litt tom på spillefronten. Jeg trenger noe virkelig FETT å bryne meg på. Jeg liker de fleste sjangere, men sports- og bilspill er ting jeg klarer meg uten.

På forhånd takk for hjelpa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil anbefale:

MGS2: Substance - mange timer moro, både originalen samt missions

Final Fantasy X - selv hadde jeg en fil med 130 timer, nok å gjøre

Enig der, vil også tilføye Timesplitters 2 som tar mange timer hvis du skal runde hele...

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale:

Enig der, vil også tilføye Timesplitters 2 som tar mange timer hvis du skal runde hele...

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange timer

:--------------------------------)

Lenke til kommentar

Jeg blir gal, det er ingen ps2spill som fenger meg lenger! Final Fantasy har mista mye av sjarmen den hadde før (jeg digga ingen skikkelig etter IX) og jeg har generellt vanskelig for å virkelig leve meg inn i mange spill på ps2. Så jeg tror desverre jeg må konkludere med at det blir Gamecube & håndholdte konsoller på meg i tiden framover. Jeg liker å når jeg sitter på bussen eller flyet og endelig kommer det skikkelige håndholde konsoller. Jeg gleder meg som en unge til DS, tror den kommer til å være såpass nyskapende at jeg klarer å holde min blaserte hjerne fokusert.

Takk for interessen.

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale:

har runna Timesplitters 2 for en laaaaaang stund siden. det tokk lang tid å runne og det var skit vanskelig husker jeg :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...