RastaXP Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Skulle gjerne ha tatt et opptak. Men nu har jeg verken videokamera eller båndopptaker. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kom igjen: Videokamera! Filminnspilling! (Xvid/DivX .. WMV er bannlyst) Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Skal til byen nå, så skal se om jeg får fisket med meg kameraet. Spørs om han ikke er blåst bort i stormen da Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Slengbukser er jo dritkult. Mye bedre enn dårlige utvaskede "folkejeans" helt uten sleng eller noe som kan kalles form i det hele tatt. Slengbukser gjør deg "groovy"! ...Men kanskje ikke i dette tilfellet Men om han/de har sleik i tillegg så er vel saken avgjort Og fysjameg danseband er forferdelig! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Så han ikke, han må ha blåst bort. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Så han ikke, han må ha blåst bort. Ja, kan tenke meg at han ikke ville dra ut med gitarkassa! Ville funket som seil Det blåste jo sånn at jeg knapt klarte å holde på bildøra... Btw: Det minner meg om han derre gamle enmannsorkester-fyren som pleier å stå i storgata i full visesang. En gang det var sånn "vanndag" nede i byen kom han syklende på en gammel skranglesykkel med stortromma på ryggen. Plutselig kom et vindkast som tok tak i tromma så han nesten velta, og han sjangla bortover imens han ropte "Åouåouå" med en artig stemme Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Så han ikke, han må ha blåst bort. Ja, kan tenke meg at han ikke ville dra ut med gitarkassa! Ville funket som seil Det blåste jo sånn at jeg knapt klarte å holde på bildøra... Btw: Det minner meg om han derre gamle enmannsorkester-fyren som pleier å stå i storgata i full visesang. En gang det var sånn "vanndag" nede i byen kom han syklende på en gammel skranglesykkel med stortromma på ryggen. Plutselig kom et vindkast som tok tak i tromma så han nesten velta, og han sjangla bortover imens han ropte "Åouåouå" med en artig stemme Ja, enmannsorkestermannen er blant de hyggeligere patriotene langs Tromsøs storgate. Når det gjelder dansbandgutta, synes jeg de skal finne seg en bedre måte å klatre opp i Tromsøs kulturliv enn å stå der bare for å tjene penger. Men det verste er jo nesten folk som faktisk hiver den "ekstra" tiern nedi gitarkassa til 4000. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 "Hvorfor jeg som gatemusikant er glad? nei, si det du .." Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Så han gutten på TV en gang. Han snakket om at det burde vært mer slik musikk osv.. fy f### for en hjernevasket fyr. Ueeh, herregud, jeg hater danseband. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det dere sku gjort var å få tak i sånn politi-teip greie som de drar rundt åsteder, surre rundt hele plassen, og henge opp skilt. "Warning: Danseband-musikk" Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det dere sku gjort var å få tak i sånn politi-teip greie som de drar rundt åsteder, surre rundt hele plassen, og henge opp skilt. "Warning: Danseband-musikk" Hehe, ja, kunne vert kult... Noen som gidder? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 noen som har sett han eller? må få tatt opptak! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Noen som blir med og lager fanside eller? det kan bli det neste store internettfenomenet!!!11one Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Rofl! ja, gjer det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå