Gå til innhold

Dansebandgutten plager folket igjen.

RastaXP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slengbukser er jo dritkult. Mye bedre enn dårlige utvaskede "folkejeans" helt uten sleng eller noe som kan kalles form i det hele tatt. Slengbukser gjør deg "groovy"! :cool:

...Men kanskje ikke i dette tilfellet ;)

Men om han/de har sleik i tillegg så er vel saken avgjort :p Og fysjameg danseband er forferdelig! :yucky:

Lenke til kommentar
Så han ikke, han må ha blåst bort.

Ja, kan tenke meg at han ikke ville dra ut med gitarkassa! Ville funket som seil :p Det blåste jo sånn at jeg knapt klarte å holde på bildøra...

Btw: Det minner meg om han derre gamle enmannsorkester-fyren som pleier å stå i storgata i full visesang. En gang det var sånn "vanndag" nede i byen kom han syklende på en gammel skranglesykkel med stortromma på ryggen. Plutselig kom et vindkast som tok tak i tromma så han nesten velta, og han sjangla bortover imens han ropte "Åouåouå" med en artig stemme :D

Lenke til kommentar
Så han ikke, han må ha blåst bort.

Ja, kan tenke meg at han ikke ville dra ut med gitarkassa! Ville funket som seil :p Det blåste jo sånn at jeg knapt klarte å holde på bildøra...

Btw: Det minner meg om han derre gamle enmannsorkester-fyren som pleier å stå i storgata i full visesang. En gang det var sånn "vanndag" nede i byen kom han syklende på en gammel skranglesykkel med stortromma på ryggen. Plutselig kom et vindkast som tok tak i tromma så han nesten velta, og han sjangla bortover imens han ropte "Åouåouå" med en artig stemme :D

Ja, enmannsorkestermannen er blant de hyggeligere patriotene langs Tromsøs storgate.

Når det gjelder dansbandgutta, synes jeg de skal finne seg en bedre måte å klatre opp i Tromsøs kulturliv enn å stå der bare for å tjene penger.

Men det verste er jo nesten folk som faktisk hiver den "ekstra" tiern nedi gitarkassa til 4000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...