RastaXP Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har noen i Tromsø by hørt denne fæle, lille kastratsangeren å hans syting? Han står der å rauter danseband slæghere på sitt Casio keyboard. Helt forfærdelig. Først brukte han kun å gjøre det på sommeren. Drit irriterende å høre den stygge musikken en finværs dag i midt i Tromsø sentrum, og nå har han begynnt på vinteren også. Burde han han få lov? Finnes det en gud? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Usj, grøss og gru ! Hver gang man har skullet stikke innom Exit Data på Veitasenteret (i Tromsø) må man nærmest flykte ut pga. den groteske kastratmusikken! Den teite gutten som rauter imens han nærmest voldtar keyboardet, og den rare "gitaristen" er uutholdelig.... Dansebandmusikk + kastratsang = ! Edit: "skrive-Sveinung" Endret 19. desember 2004 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
highlander Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Dansebandmusikk Usj, idiotiske musikken ever. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Erm, hva er det dere egnentlig snakker om her?? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Vi snakker om en liten kastratsanger i Tromsø sentrum som forpester byen med sine rop å hyl. Endret 19. desember 2004 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Erm, hva er det dere egnentlig snakker om her?? Det står jo ganske godt forklart i første post, men dette er saken: I sommer begynte en liten gutt og hans snodige storebror (tror jeg) som gatemusikanter. Greit nok, bortsett fra at de spilte dansebandsanger, og gutten rauter (les: synger falskt) noe grasat... Alle jeg har snakket med som har hørt han "spille" har grøsset bare av tanken. Gutten hadde stilt seg veldig strategisk til midt på torget slik at man blei plaget gjennom hele storgata (det hele foregår i Tromsø). Vi trodde at han endelig ga seg da det kom en innvandrer som "skulle prøve utstyret" (som resulterte i sprengte høyttalere eller noe sånt), men nu har han da altså begynt å raute på et kjøpesenter Edit: Lord_Vivec9 var vist før meg Endret 19. desember 2004 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Ithrin Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 ja, de jævla folkene skulle vært skutt! De er jo elendige Han ene er derimot litt søt Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 ja, de jævla folkene skulle vært skutt! De er jo elendige Han ene er derimot litt søt Det første er jeg kanskje litt enig i, men det andre?! Wtf! Din transvestitt Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Dansebandmusikk Usj, idiotiske musikken ever. Meget bra begrunnelse for meningene dine highlander-. Det må jeg virkelig si. Dessuten så heter det mest idiotiske. Men dessverre så tilhører vel du kanskje den gruppen på 20% av norges befolkning som ikke kan å skrive ordentlig... ja, de jævla folkene skulle vært skutt! De er jo elendige Skumle tendenser her Ithrin. Noen må ta affære, og det litt fort. Lenke til kommentar
-=SjuR=- Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ja, de guttene har ødelagt mange fine by turer Jeg var i byen med noen venner, vi snakket og hadde det fint, da jeg plutselig da jeg hørte en lyd bak meg. Jeg snudde meg i refleks akkurat i tide til å se hva slags ugjening som skulle til å bli utført. Jeg skrek høy å la på sprang med hendene over ørene, med de andre etter meg. Så ropte jeg av gammel vane "Hit the dirt" å vi slengte oss ned bak en snø skavle. Sekunder senere startet utyske å spille Noen tvilsome personer startet å klappe å gi dem penger for hærverket. Based on a true story Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Skulle ikke forundre meg om noen faktisk måttet ha gjort noe så drastisk for å slippe kattejammeret! Vi skulle nesten sendt in noen proffe leiesoldater- "Breach, bang and clear" Edit: "skrive-Snorre" Endret 20. desember 2004 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Kremkar Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 men det aller værste! rart at ingen har sagt det før , er at de står i like gule skjorter, lyse dongeri bukser med sleng og har sleik! hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 lydfilene hadde blitt datavirus, ehh nei ... enda verre... wmd Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 spring inn med mobben på opptak! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 spring inn med mobben på opptak! Tror du noen har lyst til å ofre mobben for det der? Kastratstemmen til dansebandgutten kommer til å sprenge mobilhøttalerne når han rekker "den høye C" Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hehe seriøst er dem så ille? Hvordan kan det ha seg at de får lov til å stå der da? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hehe seriøst er dem så ille? Hvordan kan det ha seg at de får lov til å stå der da? Ja det kan man trygt lure på, men man har jo sine anelser... Whahahahaha (med grov pedolatter) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hahahahahahahaha! Jeg vil til Tromsø! Kan ikke noen ta opp bråket? Film ville vært ennå bedre. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hehe, aner jeg en liten innspilling og påfølgende Star Wars Kid/Aicha-tendenser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå