Xeenon_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Aner ikke. (btw: har lyst til å bytte til Xeenon, noen som vet om mods som er ... behjelpelige? ) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Aner ikke. (btw: har lyst til å bytte til Xeenon, noen som vet om mods som er ... behjelpelige? ) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=259466 Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Meh.. tviler på at "liker ikke det gamle nicket mitt" regnes som god grunn.. får heller glemme passordet på denne og regge meg på nytt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Meh.. tviler på at "liker ikke det gamle nicket mitt" regnes som god grunn.. får heller glemme passordet på denne og regge meg på nytt Da kommer begge kontoene til å bli stengt. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hvis jeg ber en mod stenge denne kontoen da? (beklager OT forresten) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hvis jeg ber en mod stenge denne kontoen da?(beklager OT forresten) Send mail til forumstyret og forklar situasjonen din. Kan hende de bare bytter nick, mye greiere det... Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Send mail til forumstyret og forklar situasjonen din.Kan hende de bare bytter nick, mye greiere det... Jo, du har rett, kan like gjerne prøve ------- ^ DER går streken for off-topic. Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bruker NuGgIZ fordi jeg en gang ikke visste hva jeg skulle kalle meg i spill og sånn.. Så jeg fant ut NuGgIZ fordi jeg liker Nuggati.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Vi har en slik thread fra før. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg