Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Neh, satt og så på tv.. en episode med han Bundy. så da ble det BUNDY:( (store bokstaver) edit: no more big nick Endret 20. desember 2004 av Bundy Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Aner ikke korfor eg valgte Psykopatisk kaffelefse, men det har vel sitt særpreg Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 jeg heter graslauk fordi... ehh... ville ikke at noen skulle ha ett så bra nick Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Fordi jeg heter Ingard Jensen, så derfor Ingardj Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Tror jeg fikk voodoo da jeg så topgun for første gang... EVIGHETER siden... Brukte det på irc. Men så kom voodoo skjermkortene, og etter den gang har det vært evig mange variasjoner... |voodoo|, v00d00, voodoo_, osv. Men nå bruker jeg egentlig Cpt_ninja, Capt. Ninja eller FyrstFull Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Tja er vel det de kaller yrkesnevrose , er jo snekker da Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) jeg tok dette nicket for en del år siden da jeg jobbet i posten. for de av dere som er litt eldre husker dere sikkert den italienske filmen som heter "ilpostino". den kom samtidig som jeg jobbet der. ilpostino er italiensk og betyr "postmannen" (vil bare nevne at noe lignende er tatt opp i denne tråden tidligere.... Endret 19. desember 2004 av ilpostino Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Fordi jeg kom opp med nicket "Darkstorm" i 6. eller 7. klasse. Etterpå har jeg klart å surre opp nicket "DJ Darkstorm", men jeg synes det er litt langt så jeg korter det ofte ned til "DJ_Dark". Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 hehe...vel...nicket mitt her er resulatet av litt 3117 inflytelse og offsprings American Prankster som jeg hørte på...og når jeg er en mojjoklump falt det naturlig med prnkstr Lenke til kommentar
kag Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 k - forbokstaven i fornavnet mitt. a - forbokstaven i mellomnavnet mitt. g - forbokstaven i etternavnet mitt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Fordi ZoDiAc (sto på en kinesisk kalender) var opptatt (har sendt mail om å få bytte for noen uker siden, men ingen har svart). Scarface^ fikk jeg fra mIRC tiden , når en venn av meg kalte seg for Godfather. Så ble jeg Scarface litt for tull, og utviklet seg til et backup nick siden det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 SnowDOG_ fordi eg alltid har brukt hundenick og i den tiden var eg veldig opptatt av polarhunder. SnowDOG var tatt allerede så da ble det med _ . Har hatt PetBULL, Doggy, DOGO, K9Master osv..... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 once a white shit, always a white shit. Kommer fra sangen "Scarface - Whiteshit". Finner du nicket andre plasser, er jo sjansen stor for at det er meg der og.. Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Nicket mitt her kommer vel av navnet mitt (Audun Sæther), men nicket jeg bruker til vanlig er Izte (fordi jeg digger is-te). Skulle egentlig byttet nick her og, men orker ikke registrere meg på nytt. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Initialene mine, dessuten er det jo film og greier Kaller meg ellers "erln" som er en forkortelse på fornavnet mitt "Erlend" Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg kaller meg Moltrez på IRC, og siden jeg har så dårlig fantasi, så ble det dette her også PS! Mange på IRC tror jeg er pokemon fan og kan alt om dette. Men jeg kan ikke noe om pokemon, bare så det er oppklart Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Brukte først dette nicket på forumet til en organisasjon jeg er med i...der var det anbefalt å bruke navnet sitt pluss medlemsnummeret... ...siden har jeg brukt dette fast alle plasser jeg må registrere meg siden "krister" stort sett er opptatt! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Utilregnelig i gjerningsøyeblikket. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Tilfeldigheter. www.goophy.com Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 fordi jeg heter Hanne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg