keknes Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Er det noen som har info om når Konica Minolta 7 D blir å få i butikken? Siste jeg har hørt er førsten i mars 2005, men det er vanskelig å få dette bekreftet verken hos leverandør eller forhandler. Takknemlig for info om noen har Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Det er uker siden 7D kom i butikkene. I Produktguiden her på siden, finner du det her. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Det er uker siden 7D kom i butikkene. I Produktguiden her på siden, finner du det her. Dette er vel og bra, men jeg tror det kan være vanskelig å få tak i det akkurat nå likevel. Første utsending gikk vel som varmt hvetebrød over hele verden, og i USA/Canada venter mange stadig på sine kamerahus. B&H har solgt rundt 200 kameraer og fått 3000 bestillinger (hvis jeg ikke husker fullstendig feil), og hver ny leveranse er borte på timer eller få dager. Foto Schrøder i Trondheim fikk inn ett hus med batterigrep tidligere i høst, som de nå har solgt, men da sa de at de trodde de fikk inn flere hus i Januar. Synes Mars hørtes veldig sent ut, men jeg kan ikke benekte det heller. Hvem har du hørt med sålangt? Mvh Kjetil Lenke til kommentar
sarom Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Japan-photo har kameraene på nettsiden sin og i julekatalogen. Pris hus kr 10999 og med 17-35 kr 14499. Om de er utsolgte vet jeg ikke. Lenke til kommentar
keknes Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Foto Knutsen kom med opplysninger om mars, ser ellers på nettet at ingen har bekreftet levering..... Takker for tipset om Japan Photo, har send en forspørsel dit. Håper det beste. Lenke til kommentar
sarom Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Japan-Photo i Drammen averterer kameraet i avisen DTBB idag. Så da bør de vel ha det inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå