quack Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 PCen har funka 100% i ett år cirka. I dag skulle jeg formatere og slang inn SP2 for å se åssen det fungerte. Så installerte jeg noen drivere. Men da fikk jeg blåskjerm der det stod BAD_POOL_CALLER øverst og masse blablabla nedover. Googlet litt rundt, men det virker som denne feilmeldinga kan gjelde mye forskjellig. Både hardware og software-baserte problemer. Noen som har vært borti detta før? Jeg formaterer på nytt og håper det går i orden. Gi i alle fall fafo i SP2 Lenke til kommentar
quack Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Formaterte igjen, men la ikke inn SP2. Og nå er det ingen bad pool caller lenger.. liker ikke SP2 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 sansyneligvis driverfeil. Last ned de nyeste driverene av tja... alt som du installerer når du har tuppa inn SP2. Sjekk også minnet med memtest86, selv om det virker mest sansynelig at det er et driverproblem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå