Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*

Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

• Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har peiling på hvor lang 7ern er? Altså, hvis boka bare koster 250 kr, må jo boken være litt liten?

8130695[/snapback]

Håper boka blir kjempe lang, slik at når jeg er ferdig med den kan jeg starte med bok 7 på norsk ( leser både på norsk og engelsk av vane. ) ^^

Men antar at boka blir rundt 20timer's lesing elsn. Går glatt unna på under ett døgn med tanke på at den kommer ut på en lørdag ( ? ).

8132449[/snapback]

7'er skal være ca 700 hundre sider. Ifølge muglenet, og wiki :)

Altfor lite etter min mening, hvordan kan man få så mange svar på så få sider?

Lenke til kommentar
Hmm, så 7'ern blir sånn ca samme lengde som 5'ern da...jaja, må innrømme jeg hadde håpet den skulle bli den lengste i serien, men. 700 sider er altfor lite for en bok som skal avslutte tidenes beste bokserie etter ti år.

8134267[/snapback]

Lese den om igjen da ;) Kan lese bøkene om og om igjen uansett! :w00t:

Lenke til kommentar

Harry Potter _er_ bra skrevet, så jeg ville holdt ut ;)

Ang. det med å få svar på alt man lurer på 700 sider: Jeg tror ikke hun vil gi oss svar. Jeg tror hun vil at selv etter seriens død skal vi spekulere og undre, slik vi har gjort etter de foregående bøkene.

Lenke til kommentar
Hvor er tonio? Hun som var så aktiv før. Cun stengte min spoilerfrie tråd ser'u og det er ordentlig kjipt ser'u :):( :( :( :( kjipt Denne tråden har bltit overbelastet *stenge**

8130168[/snapback]

Har nok blitt litt mer data, litt mer skole og litt mindre Harry Potter på meg du. :)

Ble brent ut av å ha så mye med Harry Potter å gjøre, selv om jeg kun gjorde det i to, tre år, at nå foretrekker jeg kun å lese bøkene. Det faktum at broren min startet med WoW har ikke gjort det bedre akkurat..

Lenke til kommentar
Ja, men da før hun sørenmeg gi oss svar på spørsmålene i diverse intervjuer etter hvert, for dersom det er noen major big spørsmål vi ikke får svar på i boken, krever jeg svar!

Goscinny ;)

8138930[/snapback]

Jepp, og gjør hun ikke det, så må vi nesten samle sammen en liten diskusjon.no-delegasjon og reise over for å ta en alvorsprat med henne. :devil:

Tonio er tilbake! :D

Lenke til kommentar

Noen ganger skulle jeg virkelig ønske at jeg var selveste Harry Potter. Og hadde jeg faktisk vært det ville jeg kastet meg over Gulla uten å blunke (iallefall slik hun er beskrevet i boka). Jeg ville også fjernet Draco for lenge siden.

Uten tvil, noen ganger ønsker jeg faktisk at det fantes en sommerskole som tar Harry Potter konseptet fult ut.. :)

Lenke til kommentar
Noen ganger skulle jeg virkelig ønske at jeg var selveste Harry Potter. Og hadde jeg faktisk vært det ville jeg kastet meg over Gulla uten å blunke (iallefall slik hun er beskrevet i boka). Jeg ville også fjernet Draco for lenge siden.

Uten tvil, noen ganger ønsker jeg faktisk at det fantes en sommerskole som tar Harry Potter konseptet fult ut.. :)

8142959[/snapback]

Sommer skole? Pfft. Drømmer meg vekk i timene hele tia jeg, hadde gitt alt for å vært på den skolen. :D

Lenke til kommentar

Ang. det med å få svar på alt man lurer på 700 sider: Jeg tror ikke hun vil gi oss svar. Jeg tror hun vil at selv etter seriens død skal vi spekulere og undre, slik vi har gjort etter de foregående bøkene.

8138909[/snapback]

Dersom hun ender historien med åpen slutt, kommer jeg til å kaste boka i brønnen på hytta (er på hytta når boka kommer ut skjø) og aldri lese serien igjen.

Se for deg at dette stå på siste side midt i duellen mellom harry og voldemort:

"Plutselig ble alt mørkt, og harry visste akkurat hva som hadde skjedd. The end"

Lenke til kommentar

8138909[/snapback]

Dersom hun ender historien med åpen slutt, kommer jeg til å kaste boka i brønnen på hytta (er på hytta når boka kommer ut skjø) og aldri lese serien igjen.

Se for deg at dette stå på siste side midt i duellen mellom harry og voldemort:

"Plutselig ble alt mørkt, og harry visste akkurat hva som hadde skjedd. The end"

8145868[/snapback]

Grøss! Men tviler på at det var det han mente..

Lenke til kommentar

Dersom du hadde fulgt med bare litt her i tråden, så ville du visst at den kommer 21. juli, en uke før HP5 kommer på film. Dog er det lov å ikke følge med her i tråden hele tiden :)

ENDRET: Takketvære tabbet browsing, bar Hoaxed fem minutter før meg :blush:

HoaXed: Ja, det burde vært nakkeskudd for å ikke følge med i tråden, enig der :p

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Dersom du hadde fulgt med bare litt her i tråden, så ville du visst at den kommer 21. juli, en uke før HP5 kommer på film. Dog er det lov å ikke følge med her i tråden hele tiden :)

Goscinny ;)

8164239[/snapback]

Ikke helt enig der nei... :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...