Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*


Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

    • Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg mener! at Harry Potter er en malicrux

Men hvorfor vil Voldemort da drepe han hvis Harry holder han i live?

8036968[/snapback]

Det er det som er spørsmålet, har han skapt en malicrux helt uvitende?

 

Order of the phoenix underbygger også denne teorien :)

8036996[/snapback]

 

Jeg tror ikke han har gjennomført den mest avanserte svartmagien helt uvitende...

Lenke til kommentar
Jeg mener! at Harry Potter er en malicrux og kommer til å ta selvmord Og/Eller bli drept av Slur som en tegn på hans lojalitet :)

8036746[/snapback]

Voldemort skulle la Harry bli sin siste malicrux, MEN han drepte ikke Harry, noe som må gjøres i det øyeblikket da skaper malicrux'en. Senere lagde han han slangen sin til malicrux da han drepte den gompen som spionerte på han og Ormsvans i begynnelsen av bok 4. :)

Lenke til kommentar
Jeg mener! at Harry Potter er en malicrux og kommer til å ta selvmord Og/Eller bli drept av Slur som en tegn på hans lojalitet :)

8036746[/snapback]

Voldemort skulle la Harry bli sin siste malicrux, MEN han drepte ikke Harry, noe som må gjøres i det øyeblikket da skaper malicrux'en. Senere lagde han han slangen sin til malicrux da han drepte den gompen som spionerte på han og Ormsvans i begynnelsen av bok 4. :)

8041058[/snapback]

Hvorfor må den drepes. Du skal bare splitte din egen sjel i 6 deler for så å overføre den. ?

Lenke til kommentar
Jeg mener! at Harry Potter er en malicrux og kommer til å ta selvmord Og/Eller bli drept av Slur som en tegn på hans lojalitet :)

8036746[/snapback]

Voldemort skulle la Harry bli sin siste malicrux, MEN han drepte ikke Harry, noe som må gjøres i det øyeblikket da skaper malicrux'en. Senere lagde han han slangen sin til malicrux da han drepte den gompen som spionerte på han og Ormsvans i begynnelsen av bok 4. :)

8041058[/snapback]

Hvorfor må den drepes. Du skal bare splitte din egen sjel i 6 deler for så å overføre den. ?

8041759[/snapback]

Nei.

Jeg har ikke boken rett her men det var noe med at utføre det og splitte sjelen måte du gjøre det ondeste av det ondeste, nemelig drepe. Du kan ikke bare splitte sjelen din, du må gjøre det mens du har tatt et liv.

Lenke til kommentar

Har en ny teori her, folk snakker om Harry kommer til og drepe Voldemort. Men hva om det ikke er Harry i det hele tatt? Jeg mener, i slutten av sjette boka så er det jo en person som har tatt Malicrux'n allerede. Denne personen må vi jo få se noe til i bok 7. Men uansett min original teori er om dette; Hva om Harry får alle Malicrux'ne og skal drepe Voldemort, MEN! Slur dreper Voldemort, som om det var plannen hele tiden, for jeg tviler på at Harry klarer og drepe noen. Det ville skuffet meg vilt iallefall.

Lenke til kommentar
Har en ny teori her, folk snakker om Harry kommer til og drepe Voldemort. Men hva om det ikke er Harry i det hele tatt? Jeg mener, i slutten av sjette boka så er det jo en person som har tatt Malicrux'n allerede. Denne personen må vi jo få se noe til i bok 7. Men uansett min original teori er om dette; Hva om Harry får alle Malicrux'ne og skal drepe Voldemort, MEN! Slur dreper Voldemort, som om det var plannen hele tiden, for jeg tviler på at Harry klarer og drepe noen. Det ville skuffet meg vilt iallefall.

8069463[/snapback]

Personen i sjette bok er RAB som garantert kommer tilbake.. :)

Lenke til kommentar
Har en ny teori her, folk snakker om Harry kommer til og drepe Voldemort. Men hva om det ikke er Harry i det hele tatt? Jeg mener, i slutten av sjette boka så er det jo en person som har tatt Malicrux'n allerede. Denne personen må vi jo få se noe til i bok 7. Men uansett min original teori er om dette; Hva om Harry får alle Malicrux'ne og skal drepe Voldemort, MEN! Slur dreper Voldemort, som om det var plannen hele tiden, for jeg tviler på at Harry klarer og drepe noen. Det ville skuffet meg vilt iallefall.

8069463[/snapback]

Personen i sjette bok er RAB som garantert kommer tilbake.. :)

8070032[/snapback]

Interesang teori om R.A.B, tror den stemmer

Lenke til kommentar

Bra han vil fullføre jobben. Kunne aldri sett for meg noen andre ta over rollen som Harry etter 5 filmer med Radcliffe.

Håper Emma Watson og Rupert Grint fullfører også. :)

 

Lurer forresten på om han egentlig var klar over hva han gikk til når han tok rollen i 2000. Om han da tenkte over at dette var noe som kom til å oppta mye av tiden hans de neste 10 årene.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Virker greit det, men ekke noe stor fan av han etter det scene stuntet hans.

Buhu, synd nok.

 

Men dte har da nada og si for Harry Potter filmene?

8091305[/snapback]

Joa, har nok ikke noe og si for HP filmene. Men, det er bare ikke noe du gjør som et av de største tenårings idolene i verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...