Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*


Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

    • Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uenig. Voldemort er for vandt med dei "mørke" utilgivelige forbannelsene til å bli tatt av noke sånt.

7958943[/snapback]

Neida. Han tror ikke at Hary er i stand til noe slikt og blir tatt fullstendig på sengen. Voldemort tror allerede han har vunnet, og står og mobber Harry med hans døde venner da Harry plutselig får et raserianfall. Tror forresten ikke at både Ronny og Hermine dør. En av dem overlever såvidt. Men det dør nok mer enn en person....
Lenke til kommentar
Hermine og Ronny kommer til å dø, og først da vil Harry greie å bli rasende nok til å bruke de utilgivelige forbannelsene, og drepe Voldemort. Minh spådom.

7958051[/snapback]

 

Ville vært alt for teit av bøkene om Voldemort døde av at Harry tok en Avada. Så mye Dumbledore har babla om at det finnes verre ting enn døden ville det vært bra teit om Harry drepte Voldemort på den måten ;) De finner nok på noe annet sprelskt

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar
ille vært alt for teit av bøkene om Voldemort døde av at Harry tok en Avada. Så mye Dumbledore har babla om at det finnes verre ting enn døden ville det vært bra teit om Harry drepte Voldemort på den måten ;) De finner nok på noe annet sprelskt

7968955[/snapback]

 

På en annen side; Harry har jo gjentatte ganger bevist at han ikke er den flinkeste til å følge råd eller ordre. Kansje det blir bevist nok en gang ved at han dreper Voldemort? lar raseriet ta overhånd elns :p

Lenke til kommentar
En ting er sikkert. Når 7ern endelig kommer, så skal jeg ikke på internett før jeg er ferdig med hele boka. Ikke msn engang. SKAL ikke ha noen spoilers!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Husker jeg hørte om siden www.dumbledoreisnotdead.com før jeg var ferdig med 6ern...

7987049[/snapback]

Jeg er på hytta når boka kommer ut jeg. Totalt skjerma fra alle andre og alt :p Så jeg blir ikke spoila iallefall, med mindre jeg da selv leser slutten av boka først.

Lenke til kommentar

Noen som vet når 7'rn kommer? Forøvrig kommer Harry / Voldemort til og dø. Voldemort kommer ikke til og dø ved en utilgivelig forbannelse, derimot tror jeg Harry dreper Slur slik. Jeg har på meg en følelse av at Malfang dør, drept av Voldemort selvsagt. Harry finner de siste Krusifiksene og sloss mot Voldemort, utfanget har jeg ingen anelse om. Det tror jeg skjer :)

Lenke til kommentar
Noen som vet når 7'rn kommer?

8012236[/snapback]

Den kommer 21 juli 07! ;)

 

My predictions:

  • Snape er snill, og alt som skjedde da Dumbledore døde var planlagt på forhånd.
  • Vi møter Sirius behind the veil
  • Harry må ofre seg selv for å drepe Voldemort
  • Voldemort dør ikke av en utilgivelig forbannelse, han dør ikke i det hele tatt. Men han blir overvunnet på et vis så han ikke kan gjøre noe mer evil.
  • Grindelwald lever i beste velgående, men er blitt uskadeliggjort av Dumbledore på samme måte som Voldemort vil bli beseiret.

Kommer sikkert med fler etterhvert. Men mark my words, mange av dem kommer til å stemme ;)

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...