Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*


Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

    • Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja.

Men bra med litt aktivitet her igjen :p

 

http://www.hpana.com/news.19673.html fant jeg på et annet forum.

7331436[/snapback]

Ey! Jeg var en side før deg!

 

Har dere forresten latt merke til sveisene til Grint og Radcliffe? De er bedre enn i forrige film, iallfall. Grint så homo ut der! Nå ser dei bedre ut etter min mening - kanskje litt mindre wannabe kewl på Radcliffe :p

 

Endret: Jeg er mye mer positivt innstilt til denne filmen enn den forrige. Håper dei får til fete dueller!

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Filmen ser mye bedre ut enn den forrige, og jeg forventer ett bedre arbeid nå også. Jeg var rett og slett ufornøyd med film 4.

 

Man kan alltids bli lurt av trailere, det lærte jeg når jeg så traileren av film 4, deretter så filmen på kino - to helt forskjellige ting :p.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Holder for tiden paa med et lite projekt. Jeg skal lese alle Harry Potter bokene paa engelsk saa fort som mulig for aa faa litt mer innblikk i hva som muligens kan skje i bok nummer sju, pluss at jeg virkelig kjeder meg for dagene. Jeg har selvsagt lest boekene foer, noen aa norsk og noen paa engelsk.

 

Startet paa den forste boken for litt under to dager siden, og jeg er snart ferdig med den. De er veldig lettleste og spennede. Vil si det gaar neste bedre for meg aa lese de paa engelsk, men det kan ha noe med at jeg har ikke lest den forste boken paa mange aar, og naa snakker jeg ogsaa engelsk hver dag. Jeg haaper paa at jeg blir ferdig med bok nr. 6 innen Januar. :)

Lenke til kommentar

Den første går jo nesten unna på eit par timar, trur eg las gjennom den på to kveldar.

 

Eg svergar til å lese bøkene på originalspråket, engelsk. Har tenkt å lese gjennom alle seks rett før nummer sju kjem ut for å få med alt.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Har personlig tenkt å lese gjennom 5ern og 6ern igjen. Har rett og slett glemt for mye av bøkene.

 

1-4 har jeg lest mange ganger nå, både på engelsk og på norsk. Har vel lest 4ern flest ganger - det er den dessidert beste boken for min del^^. Det var bare leit at filmen ikke ble like god.

Lenke til kommentar
Nei, hva er det?

(noe med mugglenet, sikkert :p)

7449419[/snapback]

Mugglenet sin podcast, lxm. Har ikke hørt noe særlig selv, bare littegrann. Ble anbefalt det av en klassekammerat som sa det var veldig bra ... Det er noen folk som diskuterer bøkene og slikt. Veit ikke noe særlig om bakgrunnen dems ...

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...