Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*

Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

• Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51

Anbefalte innlegg

Lurer på hva jeg skal glede meg til etter siste bok.. Da blir det sikkert en trist tomhet inni meg..  :cry:

5898817[/snapback]

Du kan jo begynne å lese ordentlig litteratur?

5959636[/snapback]

Siden når ble Harry Potter IKKE ordentlig litteratur?

EDIT:

Zeph: Jeg leser jo såklart andre bøker :p

5973188[/snapback]

helt enig1 når ble det ikke det.. harry potter bøkene er de beste bøkene jeg vet om! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Kanskje hun har gAtt lei forumet? Den siste posten hennes ble jo lagt ut en hel mAned fOr siste gang hun logga pA :hmm:

Kanskje det ligger en kryptert beskjed i hennes site innlegg?

Jeg hadde digget å vinne dette, Skottland virker som et morsomt sted og det er stor sjanse for at en hadde sluppet skolen den tiden.
Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Tom Marvolo Riddle og Harry James Potterrrr.

Edit 1:Var det ikke james han het til mellomnavn? *usikker*

Edit 2:

Er egentlig ikke sikker pA hva jeg trur :p Men er temmelig sikker pA at voldie dauer.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Spennende nyheter. Godt å høre at flere kommer til å dø. (Stygt å si, men sant er det jo)

Tror Voldemort dør ja, men samtidig håper jeg egentlig litt på at Harry Potter-serien ikke får en fullt så happy-ending som man forventer på forhånd. Håper siste bok blir fullstappet med store overraskelser. Det er selvsagt trist hvis en i trioen dør, men samtidig hadde det vært veldig sjokkerende, og bra for handlingen. Men hvordan verden vil reagere på at den og den og den dør er vanskelig å forutsi. Rowling har jo stadig hintet til at det ikke er sikkert at Harry overlever i bok 7, men jeg personlig trr ikke hun tør å ta livet av ham. Jeg hadde håpet at hun kanskje kunne overraske og vise seg å faktisk tørre det, men hun våger nok ikke det. Det ville skape altfor store debatter og sure foreldre. (Akkurat som når Egner lot Karius og Baktus dø i den boken. Den måtte skrives om.)

Har forresten følelsen på at Severus dør. Han har nå etter bok 6 blitt framstilt som at han er ond og virkelig ER på Voldemorts side. Noe jeg ikke tro han er. Harry hater ham jo som aldri før nå, men kanskje det til slutt viser seg at han bare spilte for å kunne komme nærmere Voldemort, og at han i siste bok ofrer seg for å redde Harry sånn at han kan ta Voldemort.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke lest disse bøkene, men hvorfor skal hun alltid på forhånd si at noen kommer til å dø? Det må da være mer spennende og oppleves mer som et høydepunkt om en ikke vet noe før boken er utgitt.

Jaja, er vel kun (god) markedsføring ;)

Lenke til kommentar
Har forresten følelsen på at Severus dør. Han har nå etter bok 6 blitt framstilt som at han er ond og virkelig ER på Voldemorts side. Noe jeg ikke tro han er. Harry hater ham jo som aldri før nå, men kanskje det til slutt viser seg at han bare spilte for å kunne komme nærmere Voldemort, og at han i siste bok ofrer seg for å redde Harry sånn at han kan ta Voldemort.

6390913[/snapback]

Det er jeg helt enig i, Snape er en for pro trollmann til A vAEre ond.:)

Lenke til kommentar

Og dessuten ville det egentlig være bare teit hvis han viste seg å være ond. For i første bok så ble vi jo lurt til å tro at han var ond, og så viste det seg til slutt at han ikke var det likevel. Og nå har Rowling gjennom hele serien vist oss at han ikke er det, og Dumbledore sier jo at han er helt 100% sikker på at han kan stole på Snape, og da tror jeg Dumbledore vet hva han prater om. Ellers må jeg si jeg blir skuffet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...