Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*

Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

• Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51

Anbefalte innlegg

Hvordan kom Ginny seg inn i mysteriekammeret egentlig i bok nr2??

Kan hun slangespråket hun også?

5496638[/snapback]

Riddle(voldemort) skrev vel uttalen tel a i dagboka.... :hmm:

5496968[/snapback]

Jeg trodde hun kunne det fordi Voldy tok over sinnet hennes jeg. Tviler på at en kan lære seg det språket om det ikke er medfødt (som også brd tror).

5499359[/snapback]

voldemort besetter sinnet hennes hun husker ingen ting av det (harry kan ormtunge pga voldemort overførte evnen til harry med avada kadavra formelen når harry var liten) Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På grunn av sykdom, hører jeg nå HP&PS på lydbok. På toget kommer Crabbe, Goyle og bleikingen inn i Harry og Ronalds avdeling. Når Crabbe/Goyle skal til å ta godteri/banke dei opp, biter Rons rotte ham. Hvorfor ville den egentlig det? For å holde bleikingen utenfor trøbbel? Andre forslag?

5502698[/snapback]

Fordi han ikke liker Crabbe/Goyle/Malfoy fordi foreldrene deres er Death Eaters.

Lenke til kommentar
På grunn av sykdom, hører jeg nå HP&PS på lydbok. På toget kommer Crabbe, Goyle og bleikingen inn i Harry og Ronalds avdeling. Når Crabbe/Goyle skal til å ta godteri/banke dei opp, biter Rons rotte ham. Hvorfor ville den egentlig det? For å holde bleikingen utenfor trøbbel? Andre forslag?

5502698[/snapback]

Fordi han ikke liker Crabbe/Goyle/Malfoy fordi foreldrene deres er Death Eaters.

5526478[/snapback]

Hæ..

Rotta til Ron= Ormsvans( hugser ikkje navnet) som er Voldemort lojale Death Eaters. Trur neppe Rotta (Ormsvans) vil bite sønnene av Death Eaters :ermm:

Endret av brd
Lenke til kommentar
Det gir ingen mening for meg, iallefall. Ormsvans veit jo at de alle tre er sønnene til dødsetere!

5527820[/snapback]

Det er ikke sikkert at han vet det....

5528147[/snapback]

Hvordan kan han ha unngått å få vite det? Som dødseter skal det godt gjøres å ikke ha hørt om Lucius Malfoy, da han har bemerket seg på ulike måter. Lucius har jo også mye makt, og er kjent ellers i samfunnet også. Slik jeg ser det, burde han ha kjenskap til dem begge! :hmm:

Lenke til kommentar
Hæ..

Rotta til Ron= Ormsvans( hugser ikkje navnet) som er Voldemort lojale Death Eaters. Trur neppe Rotta (Ormsvans) vil bite sønnene av Death Eaters :ermm:

5527763[/snapback]

Jeg vet det, og han liker jo faen ikke voldemort heller, han bare vil være med den største bølla i sandkassa som de kalte det i trern. Jeg har rett. EOD

Lenke til kommentar
han gjorde det vel for å få mer tillit av ron :shrug:

5529323[/snapback]

Hvorfor skulle IKKE Ron ha tillitt til rotta? Det hadde ikke skjedd noe mistenkelig enda da... Tror han visste at det var sønnene til dødseterne, ja. Tror dere det betød noe at han bet Goyle? Han skylder jo Harry livet? (ikke at Harry skulle dø da!) Vil det ha noe å si nå senere?

Lenke til kommentar

5529323[/snapback]

Hvorfor skulle IKKE Ron ha tillitt til rotta? Det hadde ikke skjedd noe mistenkelig enda da... Tror han visste at det var sønnene til dødseterne, ja. Tror dere det betød noe at han bet Goyle? Han skylder jo Harry livet? (ikke at Harry skulle dø da!) Vil det ha noe å si nå senere?

5534785[/snapback]

Nei, tviler egentlig på at det har noen betydning.

Lenke til kommentar

5529323[/snapback]

5534785[/snapback]

Enig med siggen din -_- Han skyldte vel ikke livet sitt til Harry da han bet Goyle. Trur det er noe galt med tidslinjen din :p Om man han er på toget med ron, betyr det at det enten er i starte/slutten av bok 1/2 eller starten av bok 3, altså har ikke harry reddet livet hans enda.

Lenke til kommentar

Skorpus/Pittelpytt beit han nok fordi han fortsatt nektet for at Voldemort var kommet tilbake. Dessuten prøvde han fortsatt å ha tilliten til Ronny.

Det er dette jeg tror er mest riktig, men folkens, ikke start med "OMFG!! LOL"-språk i denne tråden, plz. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...