Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*


Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

    • Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51


Anbefalte innlegg

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article503542.ece

 

Noen burde virkelig få seg en ny hobby. Nei det er ikke Rowling jeg prater om.

 

Utrolig teit teori om jeg må få si det. Hva skulle de tjene på å ha noen til å spille forfatter? Og hvem er i så tilfelle den ekte forfatteren? Forlaget? Hah! Unnskyld at jeg ler, men her har du bommet stygt Nina Grünfeld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article503542.ece

 

Noen burde virkelig få seg en ny hobby. Nei det er ikke Rowling jeg prater om.

 

Utrolig teit teori om jeg må få si det. Hva skulle de tjene på å ha noen til å spille forfatter? Og hvem er i så tilfelle den ekte forfatteren? Forlaget? Hah! Unnskyld at jeg ler, men her har du bommet stygt Nina Grünfeld.

5233462[/snapback]

 

Kunne ikke blitt mer enig!

På hvilket grunnlag uttaler Nina Grünfeld seg?

 

Vi skal ikke offentlige gjøre en ny konspirisjaonsteori?

"Nina Grünfeld er en bløff!!" :w00t:

Lenke til kommentar

Hun snakket om på radioen at det godt kunne hende at Rowling hadde vært med på å skrive bøkene, men kun som en medvirkende forfatter, sammen med en del andre folk.

Hun tvilte nemlig på at hun kunne klart å lage alle bøkene selv. Et av hennes store argumenter var blant annet hvordan hun kunne være så sikker på når bøkene ble ferdig, et argument jeg tror hun ikke selv forsto helt..

 

Tror ikke på hun jeg, ville overraske meg. Nei enkelte vil nok bare ha litt ekstra mediapublisitet.

 

EDIT: @ Tonio: Hvordan kunne jeg glemme tre-ords-regelen? Det må jo seff bli: Tonios hjørne FTW!

@Nevnarion: Enig! Innleggene og argumentene ble egentlig skrevet av tre geografikere, en middelalderhistoriker og 2 fjortisser. Mens hu vi ser og som snakker er to tvillinger (kassadamer av yrke) som bytter på! Vi har løst det :grin: .

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Holder på og lese Half blood prince for 4 eller 5 gang. Og det er en ting jeg lurer på. Når Harry potter og de andre går til diagonally for og kjøpe skoleutstyr.

 

Så går de til jokeshopen til fred og frank. Og i vinduet der står det en plakat " why are you worrying about you-know-how?

you should be woorying about U-NO-POO

 

Jeg skjønner ikke hva som er morsomt med det. Noen som kan forklare..

Lenke til kommentar
Dobbelpost?

 

Hmm. Er ikkkje U-NO-POO et av produktene dems? Husker ikkje, det er så lenge siden e leste den nå. Snart et helt halvt år!

5252471[/snapback]

 

På norsk er det noe som at man burde heller være bekymret for "ett eller annet barnslig". Høres ut som det har noe med bæsj å gjøre, og det tror jeg det var på norsk

Lenke til kommentar
Dobbelpost?

 

Hmm. Er ikkkje U-NO-POO et av produktene dems? Husker ikkje, det er så lenge siden e leste den nå. Snart et helt halvt år!

5252471[/snapback]

 

På norsk er det noe som at man burde heller være bekymret for "ett eller annet barnslig". Høres ut som det har noe med bæsj å gjøre, og det tror jeg det var på norsk

5255315[/snapback]

 

Ingen som vet ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dobbelpost?

 

Hmm. Er ikkkje U-NO-POO et av produktene dems? Husker ikkje, det er så lenge siden e leste den nå. Snart et helt halvt år!

5252471[/snapback]

 

På norsk er det noe som at man burde heller være bekymret for "ett eller annet barnslig". Høres ut som det har noe med bæsj å gjøre, og det tror jeg det var på norsk

5255315[/snapback]

 

Ingen som vet ?

5260812[/snapback]

 

 

 

U-NO-POO

 

Du ikke drite

 

Kanskje et stoff de har der som stopper opp dritinga di for lang tid framover? :p

Lenke til kommentar

U-NO-POO er nok en drite forhindrer. Så de mener ast du ikke skal være redd for Tom, de burde heller frykte det å ikke kunne drite.

 

 

Foresten så så jeg hp4 på kino på mandag, den sugde tissemann! som jeg sa! De skrev jo om hele historien, og det hoppet over deler som det ikke var nødvendig å hopper over, gjorde om alt for mye tull, og det at de satta Barty junior inne i det huset var jo forferdelig teit.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
U-NO-POO er nok en drite forhindrer. Så de mener ast du ikke skal være redd for Tom, de burde heller frykte det å ikke kunne drite.

 

 

Foresten så så jeg hp4 på kino på mandag, den sugde tissemann! som jeg sa!  De skrev jo om hele historien, og  det hoppet over deler som det ikke var nødvendig å hopper over, gjorde om alt for mye tull, og det at de satta Barty junior inne i det huset var jo forferdelig teit.

5297520[/snapback]

 

For å lage 4eren innenfor normale filmrammer var man helt nødt til å skrive om nesten hele greia, steike, den er jo nesten dobbelt så tjukk som 3ern og kunne ikke vare noe særlig lengre.

 

Sier ikke at alt var bra med 4ern, men jeg synes alt i alt filmen var bra, men kanskje noe masete (skal ikke beskylde den for dødperioder). At de satt Barty Junior i huset var nok abre en måte å introdusere ham på slik at de kunne spare noen minutter et annet sted. Synes egentlig dette var en grei løsning., selv om den selvsagt ikke var optimal.

 

Synd det ikke ble noen skikkelig quidish kamp. Savnet det veldig.

Lenke til kommentar
Rart du ikke synes det ble noe skikkelig Quidditch-kamp, det var jo ingen.

 

Men de burde fått en annen løsning på filmen, de kan vel ikke gjøre det samme med OotP? Må da være bedre å dele den opp i to filmer... =/

5303092[/snapback]

 

Nei, ikke dele den opp!..

 

Jeg har ikke noe imot å sitte i to-tre timer til for å se på en Harry Potter-film...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...