Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*


Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

    • Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes Watson er stygg/ikke over snittet jeg. :ermm:

5219829[/snapback]

 

HUn er absolutt det motsatte av stygg, alle er enige om det :tease:

5219874[/snapback]

Så hyggelig å lese at jeg ikke er en del av alle da..

 

Men det jeg skrev er jo egentlig bra, ettersom Hermine ikke skal være noe spesielt pen.

Lenke til kommentar
Jeg synes Watson er stygg/ikke over snittet jeg. :ermm:

5219829[/snapback]

 

HUn er absolutt det motsatte av stygg, alle er enige om det :tease:

5219874[/snapback]

Så hyggelig å lese at jeg ikke er en del av alle da..

 

Men det jeg skrev er jo egentlig bra, ettersom Hermine ikke skal være noe spesielt pen.

5219925[/snapback]

 

Det er med strømmen å gå mot strømmen

Lenke til kommentar

Nå har jeg sett filmen og syns at det er den beste hittil, det er en god film, men den har mange mangler. Filmen begynner hos Ron?! Også får vi ikke engang se Mrs Weasley... Rumpeldunk scenen var jo tragisk, kampen starter, også to sekunder etter så var de tilbake i teltet. Hvorfor var det ingen hagegnomer? De er jo viktige for å vise at Hermoine bryr seg om undertrykte magiske dyr. Men de hadde med det meste av de viktige tingene, det ble litt for lite forklaring i slutten om hva som skulle skje videre, men det bør de ordne i neste film. Filmen var bra, men med mangler mye fra boka, men da måtte jo filmen vart i 5-6 timer minst(noe som ikke hadde vært såå ille!)

 

EDIT: Hvorfor måtte dragen jage Harry rundt Hogwarts, det skjedde ikke i boka engang!

Endret av Jokko88
Lenke til kommentar
Altså, Hermione nå....er blitt...helt....*smelte sammen*..fy faen :p:love:

5219036[/snapback]

 

Enig. :yes:

Tonio liker henne ikke, men hva annet skal man forvente? Tonio er jo jente så...pene jenter har som oftest en tendens til å hate andre pene jenter.

Skal man være helt korrekt så har vel alle jenter en tendens til å hate pene jenter.

Men det er en annen diskusjon...

Lenke til kommentar
EDIT: Hvorfor måtte dragen jage Harry rundt Hogwarts, det skjedde ikke i boka engang!

5220679[/snapback]

For å vise frem hvor gode de er. :p

 

Nevnarion: Det kan jo nesten tolkes som om du synes jeg er pen jo. :love:

Men jeg tror det er fordi hun har ødelagt Hermine som karakter at jeg ikke liker henne.

Lenke til kommentar
Nevnarion: Det kan jo nesten tolkes som om du synes jeg er pen jo. :love:

5222591[/snapback]

 

Syns jo det da :);) Hehe

At du ikke liker henne fordi du synes hun har ødelagt Hermine, kan jeg godt forstå. Men når andre vanlige jenter hater henne så er det nok den standard jente ->HAT-> jente - greia ja.

 

Og det med dragen som fløy etter Harry rundt omkring er ble nok gjort, som Tonio sier, for å vise fram litt hva de kan, samt skape ekstra mye action.

Lenke til kommentar
EDIT: Hvorfor måtte dragen jage Harry rundt Hogwarts, det skjedde ikke i boka engang!

5220679[/snapback]

For å vise frem hvor gode de er. :p

 

Nevnarion: Det kan jo nesten tolkes som om du synes jeg er pen jo. :love:

Men jeg tror det er fordi hun har ødelagt Hermine som karakter at jeg ikke liker henne.

5222591[/snapback]

JEG synes du har ganske babe-status... men det er jo også med emma...

Lenke til kommentar

BEgynte å lese fireren på nytt nå, fordi engelsktentamen nærmer seg. Da savner jeg en del fra starten, Det som skjedde med Frank helt i starten ble veldig bra i filmen... Men savner litt av det som skjer hjemme hos HP, særlig når Weasleyene kommer for å hente HP. Kommer nok til å finne mye mer efter h vert.

 

BTW; NOen som har prøvd spillene til treeren og fireren? Er dei slik som det første spillet - altså bare for små barn?

Lenke til kommentar

Ingen her som har fått med seg det om hun dama som sådde tvil i om J.K Rowling virkerlig har skrevet alle bøkene alene da? Fikk ikke hørt så nøye etter hva hun sa på radioen, så kan ikke si noe stort mer om det selv.. Og merkerlig nok har jeg ikke funnet ut noe om dette ved et søk på nettet heller.

 

Syns dere forresten Daniel Radcliffe kan være litt.. tja... sjøldigger?

Syns liksom at han kunne sagt at det ikke var han de snakka med.

 

En passende tittel på emnet kunne forresten vært: Tonios hjørne! :wee:

Lenke til kommentar
BTW; NOen som har prøvd spillene til treeren og fireren? Er dei slik som det første spillet - altså bare for små barn?

5228842[/snapback]

 

Har ikke spilt det siste spillet, men alle de tre første...

 

Nr. 1: Barnslig, kort, intetsigende

Nr. 2: Det jeg likte best, kjempegøy å jakte på kort og sånne bønner:D Dette spillet er faktisk ett av de bedre jeg har spilt på PS2, og jeg skulle sårt ønske det varte lenger...

Nr. 3 Ganske dårlig, det latet som det var bra og voksent, men klarte ikke å prestere... Litt sånn som filmen:/

 

Og om de siste filmene: Hvorfor er det så lite av undervisning?

Det er jo det som er gøy, og grunnen til at jeg liker bøkene så mye...

Og hadde det vært mer undervisning, hadde det vært lettere for Hermine i filmen å ligne på ho i boka...

Lenke til kommentar
Ingen her som har fått med seg det om hun dama som sådde tvil i om J.K Rowling virkerlig har skrevet alle bøkene alene da? Fikk ikke hørt så nøye etter hva hun sa på radioen, så kan ikke si noe stort mer om det selv.. Og merkerlig nok har jeg ikke funnet ut noe om dette ved et søk på nettet heller.

5232146[/snapback]

Hun virket ganske forstyrret. Bare glem henne. Noen har ikke godt av å fantasere.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...