Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*


Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

    • Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leste nettopp Harry Potter-diskusjonen på VG Nett sitt debattforum, og vet ikke om det er diskutert i denne tråden enda, men er det noen her som har tenkt på muligheten for at Harry selv er en horcrux?

En ting til om den teorien der er at i profetien så sies det at én av de må dø... Hvis Harry skal fjerne alle horcruxene først, hvordan skal det da gå?

Lenke til kommentar
Leste nettopp Harry Potter-diskusjonen på VG Nett sitt debattforum, og vet ikke om det er diskutert i denne tråden enda, men er det noen her som har tenkt på muligheten for at Harry selv er en horcrux?

En ting til om den teorien der er at i profetien så sies det at én av de må dø... Hvis Harry skal fjerne alle horcruxene først, hvordan skal det da gå?

Hmm..nei si det. Kanskje begge må dø? Teorien sier vel ikke noe om at en av dem må leve? Eller husker jeg feil?

Lenke til kommentar
Leste nettopp Harry Potter-diskusjonen på VG Nett sitt debattforum, og vet ikke om det er diskutert i denne tråden enda, men er det noen her som har tenkt på muligheten for at Harry selv er en horcrux?

En ting til om den teorien der er at i profetien så sies det at én av de må dø... Hvis Harry skal fjerne alle horcruxene først, hvordan skal det da gå?

Hmm..nei si det. Kanskje begge må dø? Teorien sier vel ikke noe om at en av dem må leve? Eller husker jeg feil?

husker nokk feil ja for profetien sier at den ene kan ikke leve når den andre gjør det elns...

Lenke til kommentar
Her er Voldemort i filmen! Ser ikke helt ut som jeg hadde forestilt meg, men er ikke helt sikker på hva jeg forestilte meg.

Off, nå holder jeg meg borte fra denne tråden til den 18. November! :p

Likte du ikke bildet?

Likte definitivt ikke bilde.

Aldri forestilt meg sånn. Voldemort skal være full av arr og slikt, sikkert, men med et glimt i øye. Ikke fullt så gammel...

Lenke til kommentar
Her er Voldemort i filmen! Ser ikke helt ut som jeg hadde forestilt meg, men er ikke helt sikker på hva jeg forestilte meg.

Off, nå holder jeg meg borte fra denne tråden til den 18. November! :p

Likte du ikke bildet?

Likte definitivt ikke bilde.

Aldri forestilt meg sånn. Voldemort skal være full av arr og slikt, sikkert, men med et glimt i øye. Ikke fullt så gammel...

han skal jo liksom være født på ny så han kan jo ikke være arrete :p

Lenke til kommentar
Her er Voldemort i filmen! Ser ikke helt ut som jeg hadde forestilt meg, men er ikke helt sikker på hva jeg forestilte meg.

Off, nå holder jeg meg borte fra denne tråden til den 18. November! :p

Likte du ikke bildet?

Jeg vil se så lite som mulig fra den fjerde filmen før jeg ser den.

(Og wee, jeg holdt meg unna tråden..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...