Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*


Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

    • Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51


Anbefalte innlegg

Hvis Harry var en  Hocrux så ville ikke Voldemort ha prøvd å drepe ham. Og uansett så kunne han aldri ha gjort Harry til en Hocrux han skulle jo drepe ham.

Kanskje det er mer til enn det Rowling serverer oss i første omgang ...

Neste boka må bli diger :p

Får da inderlig håpe det. Eller, i det minste at JKR holder det hun har sagt - boken blir så lang som den trenger å være. Håper faktisk at hun ikke skynder seg eller noe slikt, men tar seg god tid med syveren. For det er mye bedre å vente en måned eller seks ekstra for å få en skikkelig solid og godt avsluttet bok (+ bokserie), enn at det ikke blir skikkelig knytt sammen.

 

Det håper jeg virkelig. At vi ikke sitter igjen med ubesvarte spørsmål etc. (utenom "Hvordan gikk det videre med [en av de overlevende]?" og spørsmål av den typen). Får håpe at JKR har kontroll, og avslutter det hele med stil. Om jeg så må vente to, tre, fire eller fem år på deg. Jeg gleder (og gruer) meg allerede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det håper jeg virkelig. At vi ikke sitter igjen med ubesvarte spørsmål etc. (utenom "Hvordan gikk det videre med [en av de overlevende]?" og spørsmål av den typen). Får håpe at JKR har kontroll, og avslutter det hele med stil. Om jeg så må vente to, tre, fire eller fem år på deg. Jeg gleder (og gruer) meg allerede.

Helt enig. Når da en fantastisk serie er slutt, etter 7 bøker, så vil jeg ikke sitte igjen med like mange spørsmål som jeg hadde på slutten av bok 6. Jeg vil at alt skal være oppklart, ferdig, avsluttet, og at vi får svar på alt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skjedd litt på Harry-fronten selv om det er stille her, gikk gjennom det TDP hadde skrevet siden forrige post, og tok det jeg tror dere har mest interesse av å lese mer om, nå som jeg er ferdig ser jeg at det ikke ble så mye. Har en følelse av at noen kun får HP-nyheter via denne tråden, derfor gjør jeg dette.

 

Ny månedens trollmann.

Gaspard Shingleton (1959 – ): Den høyt aktede oppfinneren som fant opp heksekjelen som rører seg selv!

 

Nederlandsk HBP-omslag og franskt.

 

Bilder fra GoF.

 

Prat om hvor fort boken kunne bli lastet ned osv.

 

iPod med HP-logo fordi en kan laste ned de seks lydbøkene lovlig.

Lenke til kommentar
I dag handler Newton litt om Harry Potter, programmet starter 18.30 og slutter klokken 19:00.

Noen som skal se på det?

Skrur vel på hvis jeg husker det og ikke har noe mer fornuftig å gjøre. Det er vel egentlig ikke så veldig Harry Potter-relatert, men takk for tipset.

Harry Potter er Harry Potter! :D

Vet at det ikke er det selv, men når et program nevner Harry Potter må en jo se det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...