Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*


Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

    • Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Goscinny: Slik "vranglære" gjør egentlig ingenting for min del. Boken må tilrettelegges for lerretet, og Rowling har selv sagt at noen endringer er nødt til å foretas. Så lenge hovedpoenget er tilnærmet identisk med boken, klarer jeg meg fint. :)

Joda. Den 'vranglæren' jeg reflekterte til er ikke så ille. Men det er litt dumt at vi nesten aldri får sett den læreren! Det er greit nok at McGonnegal gjør det, men dette hanfler jo ikke om å tilrettelegge for film? Det er da det samme om spøkelseslæreren gjør det, enn at McGonnegal gjør det! Og når det står at spøkelset sier det i boka, syns jeg at det skal få lov til å gjøre det i filmen. Dessuten kan spøkelseslæreren være litt morsom!

Lenke til kommentar
Her

Er vel han helt til venstre regner jeg med.

Nooo! Mad-Eye kan ikke være noen av dei!!! NOO!!! Han skal jo se heilt herpa ut med kunstig bein og greier!

Er det der Mad-Eye så skal ikke jeg se filmen.

Fatter ikke hva som skjer med han regisslren. Han jeg tror må være Mad-Eye på det bildet ser jo ut som hu kortklipte dama md grått hår på Kanal 24!

 

This can't be true!!!!!

 

 

EDIT: Tenker på henne: http://pub.tv2.no/kanal4/programledere/article156028.ece

programleder_brita__123471a.gif

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Her

Er vel han helt til venstre regner jeg med.

Nooo! Mad-Eye kan ikke være noen av dei!!! NOO!!! Han skal jo se heilt herpa ut med kunstig bein og greier!

Er det der Mad-Eye så skal ikke jeg se filmen.

makan til sutring. Brendan Gleeson kommer sikkert til å gjøre en god jobb.

Ta deg sammen litt, la mannen få en sjanse før du slår deg helt vrang ;)

Lenke til kommentar
Her

Er vel han helt til venstre regner jeg med.

Nooo! Mad-Eye kan ikke være noen av dei!!! NOO!!! Han skal jo se heilt herpa ut med kunstig bein og greier!

Er det der Mad-Eye så skal ikke jeg se filmen.

makan til sutring. Brendan Gleeson kommer sikkert til å gjøre en god jobb.

Ta deg sammen litt, la mannen få en sjanse før du slår deg helt vrang ;)

Jeg tviler ikke på at han vil gjøre en bra jobb. Er fornøyd med valg av skuespiller. Men er det sånn Mad-Eye skal se ut, så tror jeg ikke jeg vil se mer av det.

 

Edit: Men skal innrømme at det kanskje ble litt mye spontan sutring her. :p Skal se det an. Det lille bildet der gir vel kanskje ikke noe særlig inntrykk uansett.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Her

Er vel han helt til venstre regner jeg med.

Nooo! Mad-Eye kan ikke være noen av dei!!! NOO!!! Han skal jo se heilt herpa ut med kunstig bein og greier!

Er det der Mad-Eye så skal ikke jeg se filmen.

makan til sutring. Brendan Gleeson kommer sikkert til å gjøre en god jobb.

Ta deg sammen litt, la mannen få en sjanse før du slår deg helt vrang ;)

Jeg tviler ikke på at han vil gjøre en bra jobb. Er fornøyd med valg av skuespiller. Men er det sånn Mad-Eye skal se ut, så tror jeg ikke jeg vil se mer av det.

Vel, Mad-Eye ser ikke ut slik jeg hadde forestilt meg. Men jeg boikotter ikke filmen for det.

Men men, jeg skal ikke henge meg opp i dette noe mer. Gjør hva du vil for min del.

Lenke til kommentar
Her

Er vel han helt til venstre regner jeg med.

Øhhh.... Øhm... Finner ikke noe lurt å si ! Forestile meg at øye var større, og satt inne i øyehullet, han skulle vært mørkere i huden, nesen skulle vel være kappet av ? han burde ha hatt mere arr. Og klesstilen var jo helt feil også.

 

 

 

Men om hun dama på første rad skal være hun smellvakre dama, har de bomma litt!

 

Edit: NESEN heter det, nesen!

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Her

Er vel han helt til venstre regner jeg med.

Øhhh.... Øhm... Finner ikke noe lurt å si ! Forestile meg at øye var større, og satt inne i øyehullet, han skulle vært mørkere i huden, nesten skulle vel være kappet av ? han burde ha hatt mere arr. Og klesstilen var jo helt feil også.

 

 

 

Men om hun dama på første rad skal være hun smellvakre dama, har de bomma litt!

Helt enig! Vanskelig å frklare akkuratt hvordan jeg vil han skal se ut, men jeg syns han skal se slik ut:

  • Ganske stort, kunstig øye, litt større en en stor sprettball
  • Maaassse arr.
  • Svidd
  • Vill hårsveis
  • Litt fillete tøy
  • Ikke veldig høy

Lenke til kommentar
Helt enig! Vanskelig å frklare akkuratt hvordan jeg vil han skal se ut, men jeg syns han skal se slik ut:

  •  
  • Ganske stort, kunstig øye, litt større en en stor sprettball
     
  • Maaassse arr.
     
  • Svidd
     
  • Vill hårsveis
     
  • Litt fillete tøy
     
  • Ikke veldig høy
     

Akkurat sånn jeg har forestilt meg han også.

Jeg har alltid forestilt meg at han ser slik ut:

  • Magiske øye er litt større en et vanlig øye, sitter i øyehulen og litt mer utstående enn det andre øyet.
  • Flere arr i ansiktet
  • Fillete klær
  • Høy
  • litt rufsete hår

Lenke til kommentar

Så for meg han som slik jeg. Men det med at noen ikke ligner slik vi hadde ventet oss er jo ikke rart, alle har jo forskjellig fantasi. :)

 

Hva synes dere, ny tråd under film/tv for film-prat (Og tråden blir borte fort) eller skal vi få alle som poster HP under film til å komme hit?

Endret av Tonio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...