Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*

Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

• Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mangen HP bøker skal det egentlig komme?

Totalt syv, 2 igjen. Fra første (bok 1) til syvende klasse (bok 7)

Også er det kommet to tillegsbøker, forhåpentligvis kommer det flere slike.

Harry Potter og halvblodsprinsen - "Harry Potter i książe pół krwi" :!:

(De som har lest i so4 nå har sikkert fått med seg at det er ei dame fra poland som mange har addet, hun elsker HP-bøkene! :love: )

Lenke til kommentar
bhsand:  :thumbup:

Håper det kommer fler! :yes:

Harry Potter :love:

Flere sammendrag eller flere HP-bøker? Jeg skrev til 1-4 fordi det var det ewok spurte etter. Men, men.

@Tonio: Hæ? Skjønte ikke mye av den der, jeg. (Nei, jeg har ikke lest det i SO4, men jeg har lest det du skrev her. Skjønner nada.)

11,5 dager igjen!

Lenke til kommentar

Det er et manipulert (Det skjønte sikkert ingen! :p ) bilde av Snape/Slur som kliner med Harry.

Ville egentlig hatt av de som faktisk er sammen, men det har jeg ikke funnet!

@Liquid Crystal: Du må jo stå opp tidligere enn det og komme på et av treffene. =)

Lenke til kommentar

Høres bra ut. Jeg har lest PS, GoF og OOTP. Hvis jeg også skal lese CoS og PoA må jeg kjappe meg - for det NÆRMER SEG. :D

Seriøst.. Om en uke og noen timer er jeg i byn og venter på at de åpner for nattåpent. Jeg gleder meg. (Akkurat nå gleder jeg meg også sinnsykt til å bade, men.. :p)

Lenke til kommentar
Nå veit ikke jeg om det besvart, og jeg orker ikke lese 22 sider. men når kommer den sisste boka som er skrevet ut? hørt at det er den 15.07. kan det stemme?

Bok nr. 6, den nest siste i HP-serien, kommer ut på engelsk den 16. juli. Altså om én uke. ;)

Lenke til kommentar

Om en uke vet kjempemange hvem det er som er halvblodsprinsen! Om en uke vet kjempemange hva Harry fikk som UGLE-resultater! Om en uke vet kjempemange hva Ronny fikk som UGLE-resultater! Om en uke vet kjempemange hva Hermine fikk som UGLE-resultater. Om en uke er det evigheter til neste HP-bok kommer ut!

Om en uke er den sjette boken ute! :D:D:D:D

Lenke til kommentar
Om en uke vet kjempemange hvem det er som er halvblodsprinsen! Om en uke vet kjempemange hva Harry fikk som UGLE-resultater! Om en uke vet kjempemange hva Ronny fikk som UGLE-resultater! Om en uke vet kjempemange hva Hermine fikk som UGLE-resultater. Om en uke er det evigheter til neste HP-bok kommer ut!

Om en uke er den sjette boken ute! :D:D:D:D

Vel, personlig så håper jeg ikke at jeg vet alt det om en uke. :p Har planer om å kose meg og bruke goood tid på denne boka. ;)

Lenke til kommentar

Helt feil!

Argh, misliker folk som rusher gjennom ei bok så fort som mulig. Teit. Jeg kommer til å bruke hele ferien på HBP. Ikke fordi jeg er treig til å lese, for det er jeg ikke, men jeg vil nyte det hele. ;)

Så regn med at jeg holder meg unna denne tråden en stund fra og med neste lørdag :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...