Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*


Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

    • Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mangen HP bøker skal det egentlig komme?

Totalt syv, 2 igjen. Fra første (bok 1) til syvende klasse (bok 7)

Også er det kommet to tillegsbøker, forhåpentligvis kommer det flere slike.

 

Harry Potter og halvblodsprinsen - "Harry Potter i książe pół krwi" :!:

 

(De som har lest i so4 nå har sikkert fått med seg at det er ei dame fra poland som mange har addet, hun elsker HP-bøkene! :love: )

Lenke til kommentar
bhsand:  :thumbup:

Håper det kommer fler! :yes:

 

Harry Potter :love:

Flere sammendrag eller flere HP-bøker? Jeg skrev til 1-4 fordi det var det ewok spurte etter. Men, men.

 

@Tonio: Hæ? Skjønte ikke mye av den der, jeg. (Nei, jeg har ikke lest det i SO4, men jeg har lest det du skrev her. Skjønner nada.)

 

11,5 dager igjen!

Lenke til kommentar

Det er et manipulert (Det skjønte sikkert ingen! :p ) bilde av Snape/Slur som kliner med Harry.

Ville egentlig hatt av de som faktisk er sammen, men det har jeg ikke funnet!

 

@Liquid Crystal: Du må jo stå opp tidligere enn det og komme på et av treffene. =)

Lenke til kommentar

Høres bra ut. Jeg har lest PS, GoF og OOTP. Hvis jeg også skal lese CoS og PoA må jeg kjappe meg - for det NÆRMER SEG. :D

 

Seriøst.. Om en uke og noen timer er jeg i byn og venter på at de åpner for nattåpent. Jeg gleder meg. (Akkurat nå gleder jeg meg også sinnsykt til å bade, men.. :p)

Lenke til kommentar

Om en uke vet kjempemange hvem det er som er halvblodsprinsen! Om en uke vet kjempemange hva Harry fikk som UGLE-resultater! Om en uke vet kjempemange hva Ronny fikk som UGLE-resultater! Om en uke vet kjempemange hva Hermine fikk som UGLE-resultater. Om en uke er det evigheter til neste HP-bok kommer ut!

Om en uke er den sjette boken ute! :D:D:D:D

Lenke til kommentar
Om en uke vet kjempemange hvem det er som er halvblodsprinsen! Om en uke vet kjempemange hva Harry fikk som UGLE-resultater! Om en uke vet kjempemange hva Ronny fikk som UGLE-resultater! Om en uke vet kjempemange hva Hermine fikk som UGLE-resultater. Om en uke er det evigheter til neste HP-bok kommer ut!

Om en uke er den sjette boken ute! :D:D:D:D

Vel, personlig så håper jeg ikke at jeg vet alt det om en uke. :p Har planer om å kose meg og bruke goood tid på denne boka. ;)

Lenke til kommentar

Helt feil!

Argh, misliker folk som rusher gjennom ei bok så fort som mulig. Teit. Jeg kommer til å bruke hele ferien på HBP. Ikke fordi jeg er treig til å lese, for det er jeg ikke, men jeg vil nyte det hele. ;)

Så regn med at jeg holder meg unna denne tråden en stund fra og med neste lørdag :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...