Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*


Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

    • Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51


Anbefalte innlegg

16. Juli ja, men etter det jeg har forstått får ikke de som har bestilt den før 20. Juli.

 

Edit: Skrev 16. i steden for 20.

Fra hvilken butikk og hvorfor? Ifølge bokkilden.no så skal jeg få den sånn cirka 16 juli.

 

EDIT:

Vi kommer til å sende ut boken slik at våre kunder får den litt før eller på lanseringsdatoen.
Endret av Jokko88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
16. Juli ja, men etter det jeg har forstått får ikke de som har bestilt den før 20. Juli.

 

Edit: Skrev 16. i steden for 20.

Jeg har forstått det sånn som Jokko88 sier. Hvis man forhåndsbestiller skal man få boken i postkassen på lanseringsdatoen ved vanlig postgang.

Lenke til kommentar

Hm. Må ærlig innrømme at jeg aldri har lest en harry-potter bok.

Heller ikke sett noen av filmene.

 

Er dette noe som anbefales, eller ikke?

Eh, ja.. jeg leser IKKE bøker.. så det jeg spør om, er: burde jeg se en Harry Potter film?

 

EDIT: Høhø.. En som gikk i klassen min på grunnkurs ligna på Harry Potter ^^

Samme brillene og :!:

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar
Den 16 Juli skal jeg stå opp tidlig og stå utfor bokhandelen når den åpner! :love:

Noen andre som skal det?

forhåndsbestlille:P

vet jeg quoter en gammel post, men i Januar (tror jeg det var), forhåndsbestilte jeg boka..

 

hadde jeg bare husket i hvilken bokhandel... :blush:

noen forslag?

Lenke til kommentar
Hvem tror dere kommer til å dø? JKR har sagt at noen kommer til å dø.

Jeg blir deprimert hvis Ron eller Hermoine dør...

fortsetter å quote gamle poster;)

 

Om Ron dør; ok.

Om Hermoine dør; da blir jeg deprimert (siden dette medfører at hun ikke er å se i de neste filmene).

 

Edit:

elsker hun som spelar hermine(emma watson) :love:

jeg også;)

Endret av lathorv
Lenke til kommentar
Det har også kommet en ny tegning, lik den som er på forsiden til den amrikanske utgaven... Tror jeg. (Link)

Med dødsmerket og det hele, stilig!

Reklameplakaten ja..

legg merke til jenta på høyre siden; er ikke det Gulla Wiltersen/Guiney Weasley?

tipper hun er mer sentral i denne boka. kanskje en like stor rolle som i 2'ern..

har en mistanke om at henne er en av de som dør..

Lenke til kommentar
Hvem tror dere kommer til å dø? JKR har sagt at noen kommer til å dø.

Jeg blir deprimert hvis Ron eller Hermoine dør...

fortsetter å quote gamle poster;)

 

Om Ron dør; ok.

Om Hermoine dør; da blir jeg deprimert (siden dette medfører at hun ikke er å se i de neste filmene).

jeg kommer hvertfall til å klikke mentalt om noen av de 2 dør.

Lenke til kommentar
Hm. Må ærlig innrømme at jeg aldri har lest en harry-potter bok.

Heller ikke sett noen av filmene.

 

Er dette noe som anbefales, eller ikke?

Eh, ja.. jeg leser IKKE bøker.. så det jeg spør om, er: burde jeg se en Harry Potter film?

 

EDIT: Høhø.. En som gikk i klassen min på grunnkurs ligna på Harry Potter ^^

Samme brillene og :!:

Harry Potter har vært manges inngangsbillett til bøkenes verden. Prøv å les de første bøkene og se om det fenger (noe det garantert vil ;)).

Lenke til kommentar

Fatter ikke dere som forhåndsbestiller. Det er jo ikke det samme! *surmuler*

 

Det eneste som er litt morsomt, er jo at forhåndsbestillingene alene gjør boken til en bestselger. Men samtidig, hadde vært mye stiligere å se på store tall på lanseringsdagen hvis ikke så mange hadde forhåndsbestilt. (Det blir jo det nå også, men kunne blitt mer.) Helt sinnsykt at det blir solgt mange bøker i sekundet.

 

Anyway, det var ikke det jeg startet med. Hehe. Det er da mye morsommere å være på midnatts-greier, eller i det minste møte opp i en fysisk butikk på morgenen den 16. - i stedet for å hente den i postkassen. Avbestill, folkens, avbestill! :p

Lenke til kommentar
Fatter ikke dere som forhåndsbestiller. Det er jo ikke det samme! *surmuler*

 

Det eneste som er litt morsomt, er jo at forhåndsbestillingene alene gjør boken til en bestselger. Men samtidig, hadde vært mye stiligere å se på store tall på lanseringsdagen hvis ikke så mange hadde forhåndsbestilt. (Det blir jo det nå også, men kunne blitt mer.) Helt sinnsykt at det blir solgt mange bøker i sekundet.

 

Anyway, det var ikke det jeg startet med. Hehe. Det er da mye morsommere å være på midnatts-greier, eller i det minste møte opp i en fysisk butikk på morgenen den 16. - i stedet for å hente den i postkassen. Avbestill, folkens, avbestill! :p

Mye bedre å forhåndsbestille hvis man får den før da ;)

Lenke til kommentar

Man får den ikke før. Det er et fåtall, målet til bokhandlerene er at man får den på lanseringsdatoen. De tar forbehold om at det kan ta lengre tid. Så det er nok mye mer sannsynlig at man får boken den 17. enn 15. da. Hvis man drar på midnattsgreier, så har man den så fort som mulig. Det vil si, den kommer ved midnatt i UK - klokken 1 norsk tid. Da står jeg utenfor en bokhandel, og ikke lenge etter plukker jeg opp en av bøkene. Det er noe eget med det - og den stemningen!

 

Med andre ord, hvis man ikke forhåndsbestiller får man den ihvertfall ikke senere enn hvis man gjør det (så lenge man prøver, vel å merke), og man får en bedre opplevelse. Vinn-vinn-situasjon.

 

Edit: MrLeftfield, og andre som har gode grunner, kan få lov. ;) Neida, selvfølgelig - mange har gode grunner for å forhåndsbestille. Noen kan ikke, noen får ikke lov og så videre. Man mange kan, får lov, men gidder ikke. Men, men - folk får gjøre som de vil.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...