Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*

Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

• Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51

Anbefalte innlegg

Jeg har vært borte fra sivilisasjonen nå i tre uker, så jeg føler jeg har gått glipp av noe: Ble det lekket spoilere fra boka? I så fall, hvor tidlig? Hva var spoilerne? Stemte de?

9165570[/snapback]

Ja det ble lekket spoilere, de kom vel rundt halvannen uke før boka, og ja de stemte.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, hun har jo et eget kapittel i bok seks og er med i en del scener i bok sju. Men hun er jo egentlig ikke mer enn en mor som er redd for sønnen sin. Vil ikke kalle henne en av de viktigste, men hun er jo selvfølgelig litt viktig, hun redder jo Harry.

Lenke til kommentar
Eg likte at Expelliarmus var den som tok knekken paa Voldemort, som sagt, kjenneteiknet hans. Hadde blitt dumt om Harry maatte bruke Avada Kedavra, Voldemort gjorde slutt paa seg sjoelv.

9160883[/snapback]

Synes bare det ble litt rart at Harry brukte samme formel for å knerte Voldemort som han brukte i Goblet of fire for å redde skinnet sitt.

Dog morsomt at Harry brukte "de utilgivelige" såpass mange ganger som han gjorde. Hermione var jo ikke akkurat glad i dem i GoF, har tydeligvis endret holdning til dem :p

Narcissa må jo være lik både Sirius og Belatrix Lestrange. Synes ikke Naomi har nok tilnærmelse av likhets trekk til å holde den rollen. Men det er da min mening.

Harry Potter verden's vakreste heks er for evig bundet til Herminoe :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Dog morsomt at Harry brukte "de utilgivelige" såpass mange ganger som han gjorde. Hermione var jo ikke akkurat glad i dem i GoF, har tydeligvis endret holdning til dem :p

9169351[/snapback]

Nå var det de ble brukt igjen? :hmm:

Lenke til kommentar

Ble mye som forventet og mye uventet.

Regnet med det ville dukke opp mye fakta og detaljer som det ikke er mulig å gjette seg fram til ut ifra det som står i de seks første bøkene.

Som forventet: Voldemort dør og Snape er god (begynte å bli vanskelig å tro på det etter hvert)

Som fryktet: Fred dør :(

Med så mange Weasleyer var det vanskelig å tro at alle ville overleve og Fred var den jeg var mest bekymret for.

Som jeg håpet: Trioen overlevde :fun:

"NOT MY DAUGHTER, YOU BITCH!" :w00t::love:

Endret av Rivers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...