Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*

Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

• Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51

Anbefalte innlegg

Jaja i neste film(HBP) blir vi kvitt ham! :p Ser mer fram til filmen av HBP enn OOTP, særlig Dumbledores begravelse, hvis de gjør den rett så blir det ikke ett tørt øye i kinosalen!

9043523[/snapback]

Judas

9043643[/snapback]

Hehe liker DD veldig godt i bøkene, men ikke i filmene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken av di 4 varsjonene på haugenbok.no bestilte dere?

Jeg vet liksom ikke hva som er forskjellen..

9045507[/snapback]

Er ikkje heilt sikker sjølv heller. Dei to som er nedsatt til 199,- er same utgåve, der ei er i vaksenutgåve og ei i barneutgåve. Bøkene er identiske, men unntak av cover og muligens noko teikningar på innsida.

Dei to andre anar eg ikkje, men eg ville kjøpt ein av dei to som er nedsatt til 199,-

Mulig dei to andre er andre versjonar som kanskje ikkje kjem på lanseringsdatoen. Står innbundet på alle, men noko forskjell må det være.

Kjøp ein av dei to eg nevnte så er du sikker.

Edit: Høyrte tilfeldigvis på radioen i dag dei lista opp alt Harry Potter-relatert (film, bøker, figurar, osv... som var blitt solgt i Norge, det var ein avsinding sum. Hugsar den sjølvsagt ikkje, men når det kun er Norge så kan eg ikkje tenke meg kva summar det er snakk om i heile verda.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Hvilken av di 4 varsjonene på haugenbok.no bestilte dere?

Jeg vet liksom ikke hva som er forskjellen..

9045507[/snapback]

Edit: Høyrte tilfeldigvis på radioen i dag dei lista opp alt Harry Potter-relatert (film, bøker, figurar, osv... som var blitt solgt i Norge, det var ein avsinding sum. Hugsar den sjølvsagt ikkje, men når det kun er Norge så kan eg ikkje tenke meg kva summar det er snakk om i heile verda.

9046921[/snapback]

752 millioner :thumbup:

Merk: Bare i Norge. Husker ikke om det er JKR's formue eller om det er totalt harry potter inntekter men husker iallefall tallet på 7,2 milliarder.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest alle Harry Potter bøkene på nytt, har jeg en idé hvem R.A.B. (R.A.S på norsk) er:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Tipper på Regulus A. Black (Regulus A. Svaart).

I brevet står det at han vet han kommer til å være død lenge før Voldemort får lest brevet. Regulus ble drept av Death Eaters/Voldemort da han ville ut. Derfor visste han ville være død lenge før Voldemort fikk sjekka Horcruxen.

Hva skjer med Grimmauld Place 12 nå som Secret Keeper er "død"?

Lenke til kommentar
Etter å ha lest alle Harry Potter bøkene på nytt, har jeg en idé hvem R.A.B. (R.A.S på norsk) er:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Tipper på Regulus A. Black (Regulus A. Svaart).

I brevet står det at han vet han kommer til å være død lenge før Voldemort får lest brevet. Regulus ble drept av Death Eaters/Voldemort da han ville ut. Derfor  visste han ville være død lenge før Voldemort fikk sjekka Horcruxen.

Hva skjer med Grimmauld Place 12 nå som Secret Keeper er "død"?

9051598[/snapback]

Det er ingen ide å bruke det stedet nå allikevel vil jeg tro nå som Svaart er død, det betyr at Krynkel? arver det. Kanskje kusina, og da vil det jo ikke lenger være noe tvil om hvor det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...