Gjest medlem-16183 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Genexxa GX 1000 Dynavoice Challenger M-65 Eller er det noen andre billige og bra høytalere som er verdt å nevnes? Proson C88 Endret 19. desember 2004 av medlem-16183 Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Av de 3 du nevner der har jeg bare hørt 2 av, genexxa å proson. Akuratt de proson høytalerne du nevner er ikke serlig gode. De genexxa høytalerne spiller veldig høyt og med veldig mye bass. Er det det billige høytalere med mye bass er dette et greit valg. Jeg ville selv kjøpt dynavoice høytalerne eller kikt på noen andre. Sjekk qxl.no, det er veldig mye bra brukt hvis du kunne tenke deg å kjøpe brukt Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg vil anbefale deg å kikke på Ljudia.nosine sider. Denne er svært god ! Denne er god hvis du vil spille høyt med mye "dunk Dunk". YAMAHA sine høytalere er prisverdige, og leverer mye, men de koster litt mer en de som du nevner ! LYKKE TIL FallenA Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 De Yamaha høytalerne FallenA nevner, spiller de bra hip hop? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Bare ta genexxa til hip-hop, den "musikken" er hovedsakelig basstester med snakking, trenger ikke noe dyre høytt til det, bare høytt med mest bass for minst $... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå