Gå til innhold

Lefdal sin Prisgaranti,når gjelder den?

iCar

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte meg en Nokia 6630 fra Lefdal for litt over 1 uke side til ca 4000 kr med abb.

Nå igår så jeg plutselig at spaceworld plutselig selger samma tlf med lik abb til 3498,- dvs ca 500 kr billigere, og med at Lefdal reklamerer for 150% prisgaranti ville det si at dem skylder meg 500 kr + 50% pristilegg totalt 750 kroner så blir en god del penger tilslutt.

Så jeg tok ut en utskrift fra spaceworld sin nettside av prisen og dro til Lefdal.

Han fyren som jeg snakka med,trodde liskom ikke på meg, mente at jeg måtte gå til Spaceworld og hente det skrifttlig at dem hadde tlf på lager osv.... ellers kunne det ikke gå.

Jeg prøvde å forklare han ved å si at JO dem har det på lager det står jo på siden dems å dem har det, men han ville ha det skriftelig likevel.

Hentet jeg det skriftelig fra Spaceworld ville jeg få de 750 kronene.

Jeg leste litt på Lefdal sin side om prisgarantien dems regler

som står her:

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...rTemplate=empty

Vet noen om dem kan be meg dra til en butikk og FÅ det skriftelig om tingen er på lager?

PS! Jeg har sjekket med en Spaceworld butikk selgeren sa at dem har det på lager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De kan kreve det ja, ettersom det er utrolig mange lokketilbud ute å går som butikkene ikke har på lager.

Og 6630 er vel en rimelig ny telefon, og alle har vel ikke fått den på lager enda.

Men ettersom du har sjekket med de, så er det vel ikke noe problem å få det skriftlig heller.

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...