El Matador Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei! Tenkte jeg skulle kjøpe meg en rimelig lcd-skjerm, Men er litt usikker på hvilken jeg skal velge.? Jeg skal drasse med meg skjermen rundt på lan, skal spilles på, film, ja og generelt databruk. Jeg tror ikke jeg trenger en dyrere skjerm en de forslagene som følger under. Derfor blir det heller ikke akktuelt å gå høyere opp i pris en den dyreste her: CTX S762+ Iiyama ProLite LCD E430-S SØLV Nec Accusync 72VM Hansol H755 Kom gjærne med andre forslag! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Eizo 17" LCD FlexScan L550K Iyama 17" ProLite E431S-B Disse har støtte for DVI. Greit å være litt fremtidsrettet. Selv har jeg Samsung Syncmaster 710T (litt dyrere prisklasse), og merket ganske god forskjell fra analog til DVI. Mye klarere tekst. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Beklager å måtte si det, men prisguiden er litt ustødig på CTX-skjermer for tiden. Dette er den skjermen jeg vil anbefale blant de fire du har listet opp (selv om du egentlig ikke har den med ) CTX S762G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå