abarhaugen Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Hei! Lurte på om Gta3 virker som det skal på Win XP?? Hva må jeg eventuelt gjøre for å få de til å virke??? jeg kjører med G-force ti200 som skjermkort og skal klare resten av de andre krava som spillet trenger. M.V.H. Andreas Barhaugen... Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Spillprodusenter som slipper spill nå, og spesielt høy-budsjettspill som gta3, er vel passe inkompetente hvis de lar spillene ha kompatiblitetsproblemer med winxp. Jeg tar det for gitt at spillet ikke har xp-spesifikke bugs. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Det er visst en kjent bug mellom maskiner som kjører WinXP sammen med Nvidia baserte skjermkort. Dette fikses ved å laste ned en fix fra Microsoft. Husker ikke URL'en, men det ståt om det i readme fila. Uansett, GTA3 funker fint på min maskin, og jeg kjører WinXP. Lenke til kommentar
|CoMMaNdO Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 jeg har gta3 pc og det virker fint til xp... Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 ja, men bytt til win2000 du :smile: Lenke til kommentar
skyline Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 GTA3 med Geforce og WIN XP bøgger, må laste ned en patch. http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;Q306676 Da fungerer det som en drøm!!!!! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 (endret) nope Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
kdog Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 fin sig. HoVeSkOt!! jeg skrattar kvar gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå