Gå til innhold

Ny mobil! Smart valg?

Sfinx

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å selge min 6600 for så å gå for en 6230. Er det et smart valg?

Har funnet ut at jeg ikke har behov for alt det 6600 har.

Også synes jeg den er litt for stor for mitt bruk.

Men jeg har sett på denne telefonen på el-kjøp til 999 med netcom active talk.

Jeg har det abonnementet fra før, så kan jeg binde meg lenger med det, eller må jeg nytegne og ha 2 abb med netcom?

Ser elkjøp bare har den i sort, men hadde egentlig hatt lyst på hvit. Men det er ikke så farlig da..

mvh

Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Er du sikker på det?

Den koster 599 med telenor mobil + da. Det har jeg også, men endret det til djuice nonstop. Kan jeg videreføre det da?

Fin hvis noen vet noe konkret hva jeg kan gjøre.. Har lyst på den telefonen.

Er kjedelig å signere enda et nytt ab, får har allerede 2. Et netcom active talk og et telenor, eller djuice nonstop da.

mvh

Erik

Lenke til kommentar
Ok. Er du sikker på det?

Den koster 599 med telenor mobil + da. Det har jeg også, men endret det til djuice nonstop. Kan jeg videreføre det da?

Fin hvis noen vet noe konkret hva jeg kan gjøre.. Har lyst på den telefonen.

Er kjedelig å signere enda et nytt ab, får har allerede 2. Et netcom active talk og et telenor, eller djuice nonstop da.

mvh

Erik

Med netcom kan abonnomentet videreføres når det gjenstår en mnd. Telenor så er jeg usikker-.

Lenke til kommentar

Okay.

Da kan jeg vel egentlig bare glemme netcom da..

Men telefonen koster bare 599,- med telenor privat +.

Har privat + som jeg har hatt leeenge.. kanskje det går. Eneste jeg har gjort er å endre det til djuice nonstop.. det gjorde ingenting ifølge telenor. Så kanskje jeg kan videreføre det.. eller binde meg lenger..

Uansett så kan jeg ikke kjøpe telefonen uten ab, synes det blir "bortkastet" penger.. selv om det er billigere på lang sikt..

Lenke til kommentar

Avtalen ble inngått 09.10.2003 og utløper 08.04.2005. Avtalen kan fornyes fra og med 09.01.2005.

Du har mulighet til å inngå ny bindingsavtale med Telenor Mobil før din eksisterende bindingsavtale utløper:

Dersom din eksisterende bindingsavtale er av 12 måneders varighet, kan du fornye bindingsavtalen når det gjenstår 1 måned av eksisterende bindingsavtale.

Dersom din eksisterende bindingsavtale er av 18 måneders varighet, kan du fornye bindingsavtalen når det gjenstår 3 måneder av eksisterende bindingsavtale.

--------------------------

Dette bekrefter egentlig bare at jeg kan fornye min avtale med telenor nå det da?

Ettersom jeg har 18mnd bindingstid .. og kan fornye innen 3mnd.. Da kan jeg kjøpe tlf med fornying av ab nå. Allright!!

Men seriøst... tror dere det blir et bra valg av telefon? Kaste ut 6600 mot 6230?

Har lyst på å ha mp3 som alarm og ringelyd.. :)

Lenke til kommentar

hvertfall det som er dønn kjedelig med 6600 er videofunskjonen... Den tar bare stusselige 9 sek. Og da kunne de bare driti i å tatt det med i telefonen.

Og jeg har prøvde å instalert andre videoopptakere, men det har ikke fungert med noen.. Og høytaleren er dårlig.. dårlig lyd i den.. Og dumt man ikke kan bruke mp3 som ringetoner og eventuelt alarm..

Så jeg synes symbian er litt oppskrytt jeg da.. greit nok med eget OS, men nyttefunksjonen av det er vel heller skralt..

Så jeg vil heller gå for en mindre telefon som er lekker og lett i bruk...

Lenke til kommentar

For meg er en telefon uten Symbian bare noe dritt. Ingen mulighet for å instalere tredjeparts programvare.

Men siden du ikke er meg:

Hvis du ikke utnytter Symbian sine muligheter, gå for 6230.

EDIT: Sfinx, ETi Camcorder virker bra på 6600. Med dette programmet kan du filme i ca. 1,5min.

Endret av ^kissa^
Lenke til kommentar
For meg er en telefon uten Symbian bare noe dritt. Ingen mulighet for å instalere tredjeparts programvare.

Men siden du ikke er meg:

Hvis du ikke utnytter Symbian sine muligheter, gå for 6230.

EDIT: Sfinx, ETi Camcorder virker bra på 6600. Med dette programmet kan du filme i ca. 1,5min.

1,5 min er jo ingenting da.. !

N6230 tar hvertfall 4 + miN!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...