Schnickaschnicka Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har 3510i antenneutgang for å ringe på steder med dårlig dekning. (jeg sikter til et fjellområde med hytter i østerdalen. bestefaren min trenger ny mobil som er lett å bruke og kan ringe med ONLY. er denne bra for han da? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Det er en enkel og billig mobil, og skal han bare ringe med den, er det en grei mobil. Ekstra antenneutgang er jeg ganske sikker på at den ikke har. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 For all del, IKKE kjøp 3510i. Maken til møkkakvalitet skal du lete lenge etter. Vi har beregnet feilprosenten ved 3510i'ene som er solgt fra vår butikk (som er jævlig mange telefoner) og dette nærmer seg nå 40%. Er heller ikke antenneuttak på den. Om du tenker på Nokia, kan 610i være en mulighet. Det er en av de få populære Nokia-telefonene siden 6310 som har hatt nogenlunde anstendig kvalitet. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Skjønner ikke vitsen med å kjøpe 6610i, hvis han bare skal ringe Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Skjønner ikke vitsen med å kjøpe 6610i, hvis han bare skal ringe Bedre kvalitet. Ellers er 3100 et godt valg. Mye bedre enn 3510i, men samme pris. T610 fra SE får du billig nå, denne har også antenneuttak. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Skjønner ikke vitsen med å kjøpe 6610i, hvis han bare skal ringe Enig med '*Dragon*', men jeg ville ha satset på T610 Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Skjønner ikke vitsen med å kjøpe 6610i, hvis han bare skal ringe Enig med '*Dragon*', men jeg ville ha satset på T610 Det er en bra telefon, men den har litt små knapper da Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Skjønner ikke vitsen med å kjøpe 6610i, hvis han bare skal ringe Enig med '*Dragon*', men jeg ville ha satset på T610 Det er en bra telefon, men den har litt små knapper da hva skal bestefaren min med en t610. han skal bare ringe med den. og trenger en antenneutgang bare. kan godt være en eldgammel mobil fra nokia. Forslag? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Fordelen med ny telefon er reklamasjonsretten, samt at det er gøy med nye ting. Er ikke fryktelig mange telefoner med antenneutgang lengre og gamle telefoner koster gjerne mer enn de smaker. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hva med en 6510? Den har superlevetid! Storesøstra mi har en sånn og bruker den nesten bare til å ringe med! Vet ikke om den har sånn antenneutgang, men den er væfall veldig bra.. Dessuten har den infrarød. så den kan kommunisere med gamle pc-er Har en kompis som har en gammel pc som han overfører bilder til hele tida Funker med nyere pc-er også da.. Mest bærbare tror jeg.. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 ingen forstår spørsmålet mitt da Bestefaren min har nå en n3330 og forstår nesten ikke bæret av den. Han er 94 år gammel. Han forstår seg ikke på en 6510, kamera, Og iallefall ikke datamaskiner. En simpeltlf med antenneutgang. Trenger ikke fargeskjerm eller kamera. (og det med at nymotens mobiler ikke har antenneutgang er feil. Min p900 har det ) Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 ingen forstår spørsmålet mitt da Bestefaren min har nå en n3330 og forstår nesten ikke bæret av den. Han er 94 år gammel. Han forstår seg ikke på en 6510, kamera, Og iallefall ikke datamaskiner. En simpeltlf med antenneutgang. Trenger ikke fargeskjerm eller kamera. (og det med at nymotens mobiler ikke har antenneutgang er feil. Min p900 har det ) Hvis han ikke forstår 3330 eller 6510 så er nok alt håp ute for ham. Sett ham ned i godstolen og plasser en Doro Phone Easy i fanget hans, så kan han ta av røret når den hyler. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) ingen forstår spørsmålet mitt da Bestefaren min har nå en n3330 og forstår nesten ikke bæret av den. Han er 94 år gammel. Han forstår seg ikke på en 6510, kamera, Og iallefall ikke datamaskiner. En simpeltlf med antenneutgang. Trenger ikke fargeskjerm eller kamera. (og det med at nymotens mobiler ikke har antenneutgang er feil. Min p900 har det ) Hvis han ikke forstår 3330 eller 6510 så er nok alt håp ute for ham. Sett ham ned i godstolen og plasser en Doro Phone Easy i fanget hans, så kan han ta av røret når den hyler. - sensurert - Endret 24. desember 2004 av levlex Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) snip Ro deg litt ned. Hva skal man foreslå når han bare såvidt forstår 3330? Da forstår han neppe andre mobiler heller. Endret 23. desember 2004 av Redline_ Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Unnskyld meg, men jeg bare leser gjennom denne tråden og så finner jeg dette innlegget: - sensurert - Jeg har aldri sett på maken. Men men... Skal du ha en enkel telefon så kjøp en 3510 som andre sier her! Eller 2100 Endret 24. desember 2004 av levlex Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kjøp Siemens S10 Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 endelig gode råd- de andre kverulerte bare Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvis bestefaren din har 3330 og ikke forstår noe som helst av den, så er vel ikke 3510i noe bedre? Ikke har den vel antenneutgang heller. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 endelig gode råd- de andre kverulerte bare Er ikke snakk om kverulering. Du sier jo selv at 3330 er for avansert. Hva er alternativene da? Og for sånne bemerkninger du kommer med burde du blitt kasta på hue og ræva ut herfra. Sånn oppfører man seg rett og slett ikke. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Ok. Da holder vi språket på et saklig og intelligent nivå. Obskøne ord som henviser til edlere deler av kroppen er med andre ord forbudt! Les retningslinjene folkens. Btw, hvis fyren faktisk lurer, så kom med saklige svar og tull. Det blir det bare bråk av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå