Gå til innhold

Nokia 3510i til bestefar?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For all del, IKKE kjøp 3510i. Maken til møkkakvalitet skal du lete lenge etter.

Vi har beregnet feilprosenten ved 3510i'ene som er solgt fra vår butikk (som er jævlig mange telefoner) og dette nærmer seg nå 40%.

Er heller ikke antenneuttak på den.

Om du tenker på Nokia, kan 610i være en mulighet. Det er en av de få populære Nokia-telefonene siden 6310 som har hatt nogenlunde anstendig kvalitet.

Lenke til kommentar

Hva med en 6510?

Den har superlevetid!

Storesøstra mi har en sånn og bruker den nesten bare til å ringe med!

Vet ikke om den har sånn antenneutgang, men den er væfall veldig bra..

Dessuten har den infrarød. så den kan kommunisere med gamle pc-er

Har en kompis som har en gammel pc som han overfører bilder til hele tida

Funker med nyere pc-er også da.. Mest bærbare tror jeg..

Lenke til kommentar

ingen forstår spørsmålet mitt da :wallbash:

Bestefaren min har nå en n3330 og forstår nesten ikke bæret av den. Han er 94 år gammel. Han forstår seg ikke på en 6510, kamera, Og iallefall ikke datamaskiner. En simpeltlf med antenneutgang. Trenger ikke fargeskjerm eller kamera. (og det med at nymotens mobiler ikke har antenneutgang er feil. Min p900 har det :roll: )

Lenke til kommentar

Bestefaren min har nå en n3330 og forstår nesten ikke bæret av den. Han er 94 år gammel. Han forstår seg ikke på en 6510, kamera, Og iallefall ikke datamaskiner. En simpeltlf med antenneutgang. Trenger ikke fargeskjerm eller kamera. (og det med at nymotens mobiler ikke har antenneutgang er feil. Min p900 har det :roll: )

Hvis han ikke forstår 3330 eller 6510 så er nok alt håp ute for ham.

Sett ham ned i godstolen og plasser en Doro Phone Easy i fanget hans, så kan han ta av røret når den hyler.

Lenke til kommentar

Hvis han ikke forstår 3330 eller 6510 så er nok alt håp ute for ham.

Sett ham ned i godstolen og plasser en Doro Phone Easy i fanget hans, så kan han ta av røret når den hyler.

- sensurert -

Endret av levlex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Hvis bestefaren din har 3330 og ikke forstår noe som helst av den, så er vel ikke 3510i noe bedre? Ikke har den vel antenneutgang heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...